Hippo

utorok, marca 26, 2013


Dnes som si pre vás pripravila menšie oživenie v podobe takýchto nechtov :) 

Ak chcete vedieť, kde som sa inšpirovala, tak to bolo na Zuzkinom blogu Beauty by Suzi a to konkrétne tu :  http://beautybysuzi.blogspot.sk/2013/02/hippo-nails.html

Jej prevedenie hrošíkov sa mi hneď veľmi zapáčilo a minule som ich konečne vyskúšala a tu je výsledok :)
 Tak dúfam, že sa vám páčia a určite nezabudnite pozrieť Zuzkin blog  pretože tam nájdete veľa krásnych nail artov akéhokoľvek žánru :) A takisto aj líčenia!

Tak a tu je môj hrošík :P 




použité laky




You Might Also Like

15 komentárov

  1. tedaaaaa, ten sa ti podaril krásny je, teším sa z toho :-) júúú

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je úžasné! Si hrozně šikovná :)

    www.candy-in-my-pocket.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je vážně moc roztomilé! :) Povedlo se ti to!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to je ake krasne!to by som nezvladla wow!

    Inak ak ťa trápia vyrážky dnes príspevok o najlepšom make-upe,ktorý lieči ale aj prekrýva, tu:
    http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/recenzia-sebium-al-korektor-bioderma.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aké úžasné sú, aj tie tučnačie:)

    OdpovedaťOdstrániť