Všetko sa začína prebúdzať

utorok, marca 12, 2013














You Might Also Like

24 komentárov

  1. skvelé fotky!:) je z nich cítiť energiu a príchod jari♥ Ja osobne jar zbožňujem,možno aj kvôli tomu,že som sa v jari narodila :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)) ja tiež, vlastne presne o mesiac! :O

      Odstrániť
  2. nádhera !! :) tie fotky snežienok sú úžasne

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takové fotky zbožňuji. Tyhle tvoje ve mě vyvolaly krásné pocity :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Úžasné jarní fotky :)) Už se nemůžu dočkat tepla, jelikož teď u nás momentálně mrze brrrrrr :XXX


    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) , no obávam sa že k nám zima ešte tiež príde :((

      Odstrániť
  5. To vám hrozně závidím!U nás dneska aji trochu popadával chvilku sníh zase začíná být zima je to hrozný:(
    Ale ty fotky se mi moc povedly:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Podľa predpovedí aj u nás asi bude :/
      Ďakujem :)

      Odstrániť
  6. Jéé, to jsou nádherné fotky! :) Ty první s rašícíma rostlinkama... Bože, já chci jaro! :D U nás dneska zase sněžilo, takže jsem závistí zelená skoro stejně, jako ty rostlinky :D. A hrozně se mi líbí ty krokusy, miluju je :).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. úplne prekrásne fotky! hlavne tie snežienky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné fotky, úplně se mi z nich zvedla nálada :)

    www.christinewait.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádhera, tie snežienky a hyacinty ma úplne dostali :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Máte opravdu krásné počasí, to u nás je zas hora sněhu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To je nádherné :) jar ako z časopisu :) škoda že momentálne pozriem z okna a vidím zas len sneh :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Amazing pics! So beautiful:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne fotky, škoda, že sa vrátila na víkend tá studená hnusoba :-/

    OdpovedaťOdstrániť