Bruxelles, Antwerpen

pondelok, mája 13, 2013

Dnes mám pre vás ďalšie fotky z výletu a to konkrétne z Bruselu a Antverp.

V Bruseli sme navštívili samozrejme Atómium, (pre tie, ktoré by nevedeli, 165 milión krát zväčšený atóm železa, symbol mesta vytvorený na počesť ,, atómového veku '')
V každej jednej guli sa nachádza niečo iné, napríklad reštaurácia, rôzne výstavy a podobne. My sme boli iba v dvoch a presúvali sme sa výťahom, ktorý išiel 9metrov za sekundu čo niektorým spôsobovali kvalitné závrate :D Nehovoriac potom o tom výhľade, ktorý bol ale pre mňa krásny.
Pod ním bolo vidieť aj Mini Európu. Od nás z Slovenska, konkrétne z Bratislavy, tam bola miniatúra Modrého kostolíka a Dómu sv. Martina .
Ďalej sme navštívili veľa krásnych kostolov, Kráľovské námestie s typickou architektúrou a taktiež sochu známeho cikajúceho chlapca  :D
















Antverpy sme prešli pomerne rýchlo, ale bolo tam krásne. Je to prístavné mesto, veľmi známe a dôležité po celom svete. Navštívili sme Rubensovo múzeum, kde boli jeho krásne obrazy a dobové predmety. Prezreli sme si aj záhradu, v ktorej vraj často sedával.












You Might Also Like

10 komentárov

  1. Krásne fotky. Dala by som si nejaký takýto výletík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No teda,netušila som že v tých guliach sa aj niečo nachádza,myslela som že je to také menšie.A tá mini Európa,o tej som nevedela vôbec,krásne to tam je :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krasne fotky ja som bola minulu jeseň:)


    Littlecurlykate.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Neskutočne krásne fotky!Takéto poznávacie výlety si strašne cením, a milujem fresky a vitráže!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krasne fotky, raz by som sa tam rada pozrela, teda mam to na svojom wishlist plane:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nápodobně :-)
    V Bruseli už jsem byla několikrát, taková větší vesnice, ale čokoládu mají dobrou :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  7. great post dear! :)

    Visit my blog? xx Miss Beatrix (http://missbeatrix.blogspot.com)

    OdpovedaťOdstrániť