Balea Young jahodová umývacia pena - recenzia

streda, júla 03, 2013

V Dmke ma zaujala táto pre mňa novinka od Balei. 
Bolo to dokonca aj v zľave,  tak som  neváhala a hodila to do košíka. 
Ubehlo pár týždňov a ja som sa rozhodla, že vám napíšem recenziu.




Na obale sa píše: Umývacia pena s extraktom z jahôd a jogurtu vyčistí tvoju pleť - jemne a dôkladne. Zároveň ju chráni pred vysušením a dodá jej čerstvú, jahodovú vôňu.



Môj názor:  Táto pena ma hneď zaujala svojou príjemnou jahodovou vôňou, pre nezainteresovaných by to mohlo vyzerať fakt ako šľahačka :D Je ale škoda, že tá vôňa je cítiť iba počas umývania. Po umytí nie je po nej ani chýru, ani slychu, proste nič. 
Balenie ma vlastne očarilo hneď,  je veľmi pekné
Využitie peny som našla aj v holení nôh, takže to je také dva v jednom.
Vysušenie sa naozaj nekonalo, ale taktiež ani hydratácia, keďže je to iba na umývanie a čistenie.




Celkové hodnotenie  8 bodov z 10

You Might Also Like

7 komentárov

  1. vyzerá tú úžasne!! balenie je veru taaak cute :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pekná recenzia. Čo sa týka obalov, tie vedia vždy zamotať človeka :D Ale vyzerá dobre :°)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tiež mám túto penu:) je fáákt cute:) a rada ju používam aj keď to je len taká srandička:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No neviem, či ja by som to použila na holenie nôh, pretože niektoré výrobky mi na to proste nesadnú a po holení mám citlivú pokožku, takže by to štípalo :/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zajímavý, toho jsem si ještě nevšimla :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ako prve ma zaujal ten obal =D a asi by som tu penu zjedla, ešte k tomu jahodovu mňam =D

    www.romiamichael.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá moc hezky :)


    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svojí druhou GIVEAWAY, ve které výhyrkně vyhraje MSM (přípravek, který zrychluje růst vlasů).

    OdpovedaťOdstrániť