D.I.Y. Nicer earphones

sobota, augusta 10, 2013


Nudia vás už vaše jednofarebné slúchadlá alebo ich máte zničené ako to bolo v mojom prípade?
Tak potom bude pre vás tento D.I.Y článok ako stvorený.
Už dávnejšie som sa pohrávala s myšlienkou, že by som si nejako oživila slúchadlá.
Keď som videla na niekde na nete obrázok so slúchadlami omotanými bavlnkou, hneď som vedela že to vyskúšam.

Čo budeme teda potrebovať? 

  • najideálnejšie by boli nejaké tenké bavlnky, nie tie hrubé
  • nožnice na odstrihnutie bavlniek
  • samozrejme slúchadlá
  • a  nakoniec sekundové lepidlo aby sme mohli omotávanie ukončiť a aby držalo


Ja som si najprv zvolila modré a biele, nechcela som to veľmi farebné aj keď by to určite vyzeralo pekne.




Takéto škaredé boli predtým



A takéto pekné sú teraz :)
Na omotávanie bavlnky si musíte nájsť svoj vlastný spôsob ako vám to vyhovuje a aby to bolo čo najrýchlejšie , pretože pri dlhých slúchadlách je to práca aj na trištvrte hodinu. 
Výhodou je, že už sa mi slúchadlá vôbec nezamotávajú, takže keď vás to tiež hnevá, tak vyskúšajte toto oživenie :)

You Might Also Like

8 komentárov

  1. to je dobrý nápad,ale mne by sa to asi nechcelo,nemala by som trpezlivosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale tak toto nie je vôbec namáhavé a stojí to za to :)

      Odstrániť
  2. Jeej, ja som nosila naramky ktore sa takto vyrabali:)) obdivujem ze si taka trpezliva a omotala si cele sluchadla. Inak zaujimalo by ma, ci sa potom tie sluchadla menej uzlia, ked ich nepouzivas.

    Www.70sukienmala.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som ich nosila :)
      áno, oveľa menej sa uzlia, aj preto som to spravila :)

      Odstrániť
  3. To je úplne geniálny nápad a super inšpirácia. Slúchadlá u mňa rátam na desiatky a polovica už naozaj vyzerá opotrebovane. Moje zásoby bavlniek nájdu poriadne využitie :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne, a ešte keď to zabráni zamotávaniu určite to vyskúšam :-)

    TravelDreamLove

    OdpovedaťOdstrániť