D.I.Y. Nicer keys

piatok, augusta 16, 2013


Mám tu pre vás ďalší D.I.Y článok, opäť na skrášlenie veci,ktorú každodenne používame.
Možno ste to už niekde videli a možno nie, ide o nalakovanie kľúčov normálnym lakom a oživenie je na svete :)

 Tu môžete vidieť, ako som si už dávnejšie ozdobila jeden kľúč

 A tu je príprava na zdobenie ďalšieho kľúča.
 Postup je naozaj jednoduchý, stačí si zvoliť ľubovolné laky a nechať pracovať fantáziu :)

 Ja som zvolila farebné bodky,nech je ten kľúč veselý :)

 A na druhú stranu som dala mint farbu a glitrový lak od Essence :)


Páči sa vám to? Vyskúšate?

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Jednoznačne áno! Už som tento nápad niekde videla, ale nejak som na to zabudla. Ďakujem za pripomenutie :-)

    TravelDreamLove

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Asi to vyskúša aj ja... :D len ja mám na každo klúči toe farebné rozlišovače :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé, to vypadá vážně skvěle! Zatím jsem nic takového nezkoušela, ale láká mě to tak se do toho asi pustím :P díky za tip ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Páni:-), to je super nápad! Klíček vypadá hned oživenější a nápaditější:-)
    http://glamourandbeautyforyou.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to je skvělý nápad!:) vypada to moc hezky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. dosť dobré, a také bodkované sú fakt pekné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fantastic!kisses,carmenhttp://miescueladetacones.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť