Nude & Glitter

pondelok, augusta 26, 2013









You Might Also Like

25 komentárov

  1. tento nude som si chcela tiež zaobstarať, ale nakoniec som kúpila iný...
    vyzerá to pekne... mne sa teraz nejak nechty nelámu, musím zaklopať... asi je to tými vitamínmi a tabletkami čo mi doktorka predpísala, aj keď nechty na palcoch vždy musím ostrihať, nieže by sa mi zlomili, ale sa mi akosi štiepia na jednom kraji a ešte úplne pri koži, tak nechcem riskovať, že sa mi niekde zachytia a zažiť tú bolesť. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež najprv kúpila iný a až potom tento :D
      tak to je nepríjemné, mne sa štiepia len niekedy na koncoch.. preto je radšej dobré ich skrátiť niekedy

      Odstrániť
  2. vyzerá to dobre, tak nenápadne, no ja by som použila ako podkladový nejaký výraznejší, pretože trblietky sú dosť svetlé a riedke, takže by to bolo také veselšie. Ale aj v jednoduchosti je krása :-) ten nude lak mám aj ja, myslím že trošičku tmavší, ale z jeho roztieraním nie som vôbec spokojná. Ty si na tom ako?

    TravelDreamLove

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa to iba tak spontánne napadlo, že vyskúšam tento nenápadný svetlý nude odtieň a dám tam trblietky :) Ale naživo to vyzeralo úplne krásne a jemne, veľmi sa mi to páčilo :)
      Ja som mala problém akurát s výdržou, pretože keď sa po dvoch dňoch začal lúpať už to vôbec nevyzeralo pekne, muselo to ísť dole :/

      Odstrániť
  3. Moc pěkné:-), tahle kombinace se ti vážně vyvedla!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wow velmi pekna kombinacia, mne sa velmi paci!


    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Parádne nechty, podarili sa ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkná kombinace ;)
    Nádherná píseň... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vypada to dost dobre :-)
    Zvu te na giveaway :-) tesim se na tebe :-)
    happylifebyg.blogspot.cz/2013/08/mini-giveaway.html?m=1

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty laky jsou super, ale dohromady je to vážně zajímavá kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. very nice :)
    follow each other follow me I will follow you back!
    http://carolineepe.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nice design!

    GIVEAWAY>>>http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/giveaway-with-love.html

    NEW POST>>>http://differentcands.blogspot.kr/2013/08/cobalt-blue-navy-blue.html

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Your nails look absolutely amazing! I LOVE the sparkles so much! PS. I'm your newest follower via google (166) and bloglovin (48). I'd love it if you could check out my blog and follow me back as well! Also, if you'd like to keep in touch via FB or twitter, just do so and let me know so I can follow back =)

    http://sensiblestylista.blogspot.com/
    Twitter: Sensiblestylist

    OdpovedaťOdstrániť
  12. super cute >.< I want it >.<

    New post:
    Too Cute For Party ~ Cichic.com LOVE
    Back to School with Chicnova

    Visit my blog :)
    www.luchluchcraft.blogspot.com
    www.tokoluchluchcraft.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásne :) Pozývam ťa na moju giveaway Stačí ak klikneš na BellesFleurs - BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  14. prečo si taká šikovná!!!! :D krása ja nad tvojimi nechtami stále len slintám ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Och, ty máš nádherné nechty! :O A krásny blog, dala som sledovanie :)

    Zároveň ťa pozývam na giveaway na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html :)

    www.just-angelity.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  16. krásné nehtíky, závidím Ti, že je máš takové.. já mám gelové, protože moje byly moc slabé :((

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť