Paris pink

pondelok, augusta 19, 2013





Tento krásny žuvačkovo ružový lak som objavila v 101 drogérii a som veľmi rada, že som si ho kúpila.
Tá krásna farba ma hneď zaujala a už som so predstavovala, ako bude vyzerať na nechtoch.
Som s ním veľmi spokojná, naživo je však trochu tmavší ale stále krásny.
Lakovanie bez problémov v dvoch vrstvách, štetček dlhý, s výdržou som bola tiež spokojná.
Asi si kúpim viac lakov od tejto značky Paris memories.
Máte nejaké laky od tejto značky?

You Might Also Like

10 komentárov

  1. túto značku mám veľmi rada, ale lak na nechty od nich tuším nemám :) takáto ružová sa mi ale veľmi páči :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. majú veľmi pekné odtiene, aj cena je super :)

      Odstrániť
  2. Paris laky poznám aj ja a tiež mi vel'mi vyhovujú a majú aj celkom dobrú výdrž oproti tým drahším značkám :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Túto značku doma nemám ale vídavam ju pravidelne :) Krásna farba, skutočne..je taká jemne do fialova? ak dobre vidím?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno je, naživo je to úplne krásna farba :)

      Odstrániť
  4. má ich celkom rada, hlavne ten štetec majú taký skvelý na lakovanie, že aj drahšie značky by mu mohli závidieť :-))) ja odporúčam odtiene z môjho druhého lakovacieho Paris Memories príspevku, teda tie farebné myslím, z glitrových sa predávajú asi už len dva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten prvý odtieň 279 sa mi veľmi páči :) pozriem do Kiku, či tam majú také :)

      Odstrániť
  5. tuto značku poznám, asi dva laky má od nich mamina, velmi sa mi páči tento odtien ruzovej :)

    OdpovedaťOdstrániť