Sunflowers photoshooting

utorok, augusta 20, 2013
























You Might Also Like

39 komentárov

  1. Skvělý fotky! :)
    Taky bych se vyřádila v slunečnicích, jenže nikde poblíž nejsou..:/ :D Ale hlavně že jsme za barákem měli tu smradlavou řepku -_- :D
    Moc ti to sluší! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. skvelé fotky! Máš tie najúúžasnejšie vlasy♥ :)
    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné, veľmi sa mi páči predposledná fotka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa páčila, tak išla na profilovku fb :)

      Odstrániť
  4. Miluju slunečnice. Máš krásný vlasy. A vůbec, moc ti to sluší!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Teda, ty vlásky :) Nádherný :) Takhle dlouhý mě snad nikdy nenarostou ať dělám, co dělám

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) ale určite áno len treba trpezlivosť :)

      Odstrániť
  6. tak tie sú nádherné!
    máš neskutočné vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. och krása, kochám sa, lebo milujem slnečnice. tešila som sa, že tento rok spravíme znova slnečnicové fotky a všade v okolí nasadili len žito a kukuricu :-D tak snáď nabudúce, ak sem nekydnú tú smradľavú repku olejku :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka :) no veď toto, že ani u nás nič pekné nie je a tak som musela za slnečnicami cestovať :D

      Odstrániť
  8. Krásne fotky aj pole...Muselo tam byť strašne super :-)

    TravelDreamLove

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bolo tam pekne, len to teplo.. ale teraz mi chýba :D

      Odstrániť
  9. Och, milujem tvoje vláásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Fotky jsou mco hezké, poslední je boží a jedna uprostřed je taky skvělá (nechce se mi počítat, kolikátá to je :D)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. super fotky.... tiež som cez leto chcela také fotky v šatách na poli pri tých kopách sena čo robia.. a niekde pri slnečniciach ale n ikdy som sa k tomu nedostala..
    máš super fotografa. :D
    a tie vlasy, prosím ťa, ako sa o ne staráš že ich máš také kráse dlhé? :O :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) v kopách sena by to bolo tiež super, lenže to tiež nikde u nás nemáme :(
      nijako špeciálne, mám končeky zničené ako všetci ostatní :D mám tu článok Hair care, pozri ak chceš :)

      Odstrániť
  12. hey pretty!:) you look absolutely gorgeous in those photos! you definitely have to do more posts with you & your outfits in it hehe. lots of love xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thanks very much Nee! :) Okay, I'll try take more photos ;)

      Odstrániť
  13. krasne fotky, ja som tiez chcela na slnecnicovom poli, ale takmer vsetky, ktore som videla boli odkvitnute:/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem:), možno sa nájde aj niečo iné pekné rozkvitnuté :)

      Odstrániť
  14. Moc hezké fotky, takhle si představuju léto. :)

    http://www.doubleexplosion.com/styling-podle-nejlepsi-kamaradky/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. vlasy sú fakt No.1 uplne <3 a fotky chválim, slnečnice milujem a ty si kráásnna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Baby ďakujem za všetky krásne komentáre, moc si to vážim! :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  17. fakt skvelé sú tie fotky :) chcem sa opýtať aký používaš foťák ? :)

    OdpovedaťOdstrániť