Nude nails

utorok, septembra 03, 2013





You Might Also Like

22 komentárov

  1. su super, pamatam sa, ked som aj ja mala take dlhe nechty, potom sa mi zacali lamat a zle sa mi pisalo na pocitaci, tak som presla na kratke...ako dlho ti vydrzia nalakovane ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to mám tak že dlhšiu dobu dlhé, potom keď sa mi nejaký zlomí tak znova krátke a tak..No cez prázdniny som lakovala asi každý týždeň takže som laky často menila. Vyhýbala som sa takým prácam kde by sa mi poškodil lak ale väčšinou keď som použila topcoat tak vydržali nepoškodené minimálne štyri dni, potom už boli konce trochu ošúpané.

      Odstrániť
  2. Veľmi pekná farba laku :) sa čudujem, že som si ju ešte nevšimla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som po takomto laku nikdy netúžila ale keď som videla rôzne nail arty tak sa mi zapáčil :D A využila som akciu 2+1 zadarmo v Tete drogérii takže sa oplatilo :D :)

      Odstrániť
  3. Máš skvělý nehty a vyšperkovala jsi si je úžasně!!!! :))

    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože ty máš tak krásne nechty :O aj ja si ich nechávam narásť, no mne sa zvyknú dolámať celkom rýchlo :-P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, dúfam že mi dorastú takto ako na fotke čo najskôr :D

      Odstrániť
  5. krásne! bol to dobrý nápad. Hoci je aj ten lak sám o sebe pekný, kamienky to naozaj oživili a ozvláštnili :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež som rada že som to skúsila :)

      Odstrániť
  6. super kombinace!:) a závidím ti ty dlouhé nehty!♥

    www.lorietta.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, no škoda že ich už také nemám :D :(

      Odstrániť
  7. jeeej vyzerajú tak obyčajne a pri tom zaujímavo :) tá ozdoba to fakt oživila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. nemáš problém s tým, že by sa ti to olupovalo? tie kryštáliky myslím

    www.bratislavskadeva.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto som zalepila lepidlom a topcoatom takže to bolo v pohode, najhoršie je keď sa to stane v najnevhodnejší čas :D

      Odstrániť
  9. I love nude nails ;) Very beautiful colour!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť