Beautiful sky

sobota, októbra 12, 2013















You Might Also Like

8 komentárov

  1. nádherné fotky!takéto zbožňujem úplne najviac :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aj ja milujem tieto západy! Krásne. A musím pochváliť aj fotku na pravo kočka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. joj, tie prvé :-) milujem sa pozerať na divadlo, ktoré hrá na oblohe slnko, keď zapadá. keď si zoberie na pomoc takto oblaky, je to nádhera

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádhera, milujem fotky oblohy..rannej, dennej, večernej aj nočnej, to je fakt jedno :) Tiež som kedysi mala úchylku fotiť oblohu, mala som mrte fotiek oblohy v strarom kompe, ale jak ho ho vyhadzovala, vyhodila som aj všetko čo v ňom bolo :/
    Len tak mimochodom, zase mám iné pozadie na kompe :D Ešte že ťa mám ;)
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  5. This looks really very amazing! #perfect
    All the best from lovely Berlin,

    Jana & Vanessa
    #midnightcouture

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To je úžasné. Milujem takúto oblohu, a tiež vždy hladám foťák aby som si to zvečnila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wau to je jednoducho nádhera! Fakt krásne fotky.

    OdpovedaťOdstrániť