New in October

utorok, októbra 29, 2013


  •  Úžasný kabát, po akom som vždy túžila : čierny, dlhší, teplý 


  •  Konečne prišiel aj peračník z ebayu / čínsku angličtinu na výšivke si nevšímame :D /




  •  Aj ja som podľahla čaru voňavých sviečok, začala som vanilkovými a určite si zaobstarám aj iné vône :)


  •  Skvelý košíček, ktorý je presne ako stvorený pre môj foťák :)


  •  Termoska na chladné zimné dni v škole




  •  A nakoniec tento krásny pilník s kamienkami :)
Čím ste sa v októbri potešili vy? :)

You Might Also Like

32 komentárov

  1. Super věci :) Ten košíček je fajný :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přesně ty samé vanilkové svíčky mám doma a jsou úžasné ! Mám ještě Čokoládu & Třešeň.. krásně voní ! Lak od Essence vypadá krásně. Já zatím žádný lak od Essence nezkoušela. Pilníček si taky potřebuju pořídit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak tie vyskúšam, ďakujem za tip ! :)
      ja mám laky od Essence veľmi rada, určite nejaký vyskúšaj :)

      Odstrániť
  3. Už asi dva roky si chcem kúpiť čierny kabát, doteraz som nenatrafila na žiadny, čo by sa mi páčil alebo hodil :D ale ten tvoj vyzerá dobre, budem sa po ňom musieť pozrieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som po ňom tiež dlho túžila tiež sa mi žiadne nepáčili :D až tento sa mi zapáčil :)

      Odstrániť
  4. taky peračník som už niekde na blogu videla. :D
    ja mám tiež rada vonné sviečky.. väčšinou si kupujem vanilkové...ostatné maju taký čudný pach :D niektoré ako do záchodu.. a ešte jahodové su fajn.

    kabát zháňam aj ja..ale skor nejakú bundu .. aby keď bude snežiť alebo pršať, tak som ho nemala mokrý dva dni. :D
    ja už mám pripravený článok čím som sa potešila tento mesiac.. tak prvého bude na svete.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jedna blogerka si ho kúpila, dala link a ďalšie štyri si ho objednali :D ( tak to tu chodí :D )
      jahodové skúsim :) ja mám ešte jednu sviečku s vôňou granátového jablka, ale je strašne prenikavá až mi to vadí :D

      Odstrániť
  5. Super veci :) Kabatik je krasny a tie pancusky z lidla mam aj ja, este z minuleho roku a su super, velmi dobre sa nosia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak dúfam že sa budú dobre nosiť aj mne :))

      Odstrániť
  6. Kabátik je krásny, aj lak od essence, potom daj vedieť kolko dávaš vrstiev toho laku, bo vela takých lakov musíš dať aj štyri vrstvy aby si na nechtoch nejakú trblietku videla... Košíček na foťák je praktická vecička a má krásnu farbu. A ten fialový pilníček je ako z rozprávky, vieš mi povedať odkial ho máš?
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja väčšinou nedávam veľa vrstiev toho trblietkového, max dve :)
      pilníček mám z kauflandu :)

      Odstrániť
  7. Krásné věci :)) Kabátek vypadá skvěle!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné radůstky :) taky ráda nakupuju na eBay, akorát u mě je to spíš zavíslost, tenhle měsíc už asi 10 věcí, viz.můj post na blogu :D a kabát je super, takový bych taky brala :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tam tiež rada nakupujem ale poslednou dobou to dodanie trvá strašne dlho tak s tým asi prestanem lebo sa mi nechce čakať toľko na jednu vec..:/

      Odstrániť
  9. ja rada nakupujem pancusky v tezenise a tescu ale najma ked su akcie vtedy sa predzasobim aj na dva roky dopredu :)

    Inak pozyvam na narodeninovu giveaway o GUCCI RUSH 75ml. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Teda to je věcí! Ani nevím, kam dříve koukat :-)

    World By Bella

    OdpovedaťOdstrániť
  11. naozaj krásne veci a ten kabátik je krasny určite sa v nom vyfoť :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Já bych si tak strašně ráda objednala něco z ebay, problém je v tom, že absolutně nevím jak, a to jsem to už tolikrát zkoušela..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ten kabátek je úžasný! Jinak se mi moc líbí i ten lak na nehty a kabelka od sestry :D
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Great review!
    ^_^
    Do you want to follow eachother with?))
    http://fashionelenblog.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. lovely photos, dear!

    keep in touch, xoxo
    http://yuliasi.blogspot.ru/
    love, Yulia

    OdpovedaťOdstrániť