Pink Paris memories & Leopard stripes

utorok, októbra 08, 2013









You Might Also Like

16 komentárov

  1. Páni:-), jsi vážně nejšikovnější, nehtíky se Ti moc povedly:-)!
    Glamour and Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. neskúšala som, ale skús použiť dotter alebo špáradlo, podľa mňa to pôjde lepšie niečím pevným ako štetcom...ale inak sú krásne tie nechty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. špáradlo sa mi zdá také nepraktické, dotter možno skúsim :) Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. waw, náhodou sa ti to fakt podarilo, si veľmi šikovná, obdivujem tvoju trpezlivosť.. už som skúšala, bolo to dávno a konečný výsledok vyzeral hrozne :D
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) pri tomto treba veľa skúšať :D

      Odstrániť
  4. Ty leopardí vzory vypadají spíše jako makronky :DD Nevím proč, ale prostě mi to tak připadá. Já osobně jsem to ještě nezkoušela, ale chtěla bych v budoucnu :)
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď sa na ne pozriem tak máš úplnú pravdu ! :D

      Odstrániť
  5. Lovely nails! I love the color!
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Would you be interested following each other on GFC?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc krásné, ta růžová je úžasná :-)

    OdpovedaťOdstrániť