Syoss dry shampoo

piatok, októbra 18, 2013


Určite ste už zažili svoj bad hair day, keď ste ráno nestíhali do školy či do práce a na úpravu alebo umytie vlasov vám nezostalo toľko času, koľko by ste potrebovali. O suchom šampóne ste už určite počuli a ja by som vám rada jeden zrecenzovala.

V DM-ke som hneď siahla po tomto suchom šampóne od Syossu.
Použitie je naozaj jednoduché,  dám sa do predklonu a vlasy si prestriekam zo vzdialenosti cca 20 cm. a následne vyčešem.
Používam ho od septembra a môžem ho zhodnotiť ako výborný produkt, ktorý plní svoju funkciu tak ako má a ja som s ním spokojná.



Celkové hodnotenie

+ prijateľná cena
+ jednoduché použitie
+ splnenie funkcie
+ príjemná vôňa

- vôňu by som hodnotila aj ako mínus, pretože po mesiaci používania môže niekomu prekážať / vždy treba dobre vyvetrať miestnosť/

Skúšali ste tento suchý šampón od Syossu?  Alebo máte svoj obľúbený?

You Might Also Like

14 komentárov

  1. Vždy som chcela nejaký suchý šampón vyskúšať, ale nejak som sa nikdy nevedela rozhodnúť, tak skúsim tento:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uvidíme, třeba si ho pořídím :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. už som suchý šampón pár krát použila :) ale kedže doma máme len taký z oriflame používam ten .. ale divne voní :)) takže možno nabudúce vyskúšam tento :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Od Syossu som suchy sampon este neskusala, chcela by som ale ten od Lee Stafforda, tak snad ma vzhladom na cenu nesklame. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mala som ho, nehovorím že je zlý, ale ani nič extra... keď som ho použila tak mi vlasy ešte jeden deň vydržali v pohode, v podstate by som ho odporučila, ale popravde s iným suchým šampónom skúsenosti nemám... a pripomenula si mi že si ho musím kúpiť, neni dávno sa mi minul :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thanks for sharing! I just became your newest follower <3 Hope you can check out my blog xx

    PS. I'm also doing a Vice 2 palette (by Urban Decay) giveaway on my Instagram if you're interested!

    SIXTH TRACTATE BLOG
    BLOGLOVIN'
    FACEBOOK
    TWITTER @sixthtractate
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Já měla ten modrý a je to takový průměr, určitě se najdou i lepší.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. So cool:)
    Follow each other? Let me know :)
    Xo
    Vavalerie.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. U nás sa snáď dá kúpiť len tento o inom som nepočula. Ale tento suchý šampón používam a som s ním spokojná.Nepoužívam ho pravidelne, ale súhlasím, že plní funkciu a je jednoduchý na použitie.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. i love syoss dry shampoo :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    OdpovedaťOdstrániť