We're ready for the afterglow

utorok, októbra 15, 2013






You Might Also Like

17 komentárov

  1. Conversy sú krásne :)
    a čo sa týka outfitu, ja by som to asi skombinovala inak :)
    Inač pekné :)

    http://janedemoon.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V Lidli majú niekedy super veci a máš krásne conversy ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Velmi pekný outfit. Tie fialové pančušky sú úžasné!! Konversky moc nemusím, ale nikdy nehovor nikdy, mne sa určite začnú páčiť až keď už nebudú v móde (ako všetko :D )
    Gold Phoenix

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och tie conversky :)) pekny outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvele tenisky, aj farba sa mi paci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc pěkný outfit :) Líbí se mi to, akorát ten šedý svetr bych už tam nedávala :)
    Lucy Enne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. uu tie pančuchy sú skvelé :)) inak to šedé tričko nemáš náhodou z gate-u? Ja mám také isté len v červenej farbe :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Thanks for the comment on my blog, really appreciated !
    Love the outfit, convers are my favourite :)
    Maybe we could follow each other ? Juste ley me know :)

    Much kisses from France, Jane.
    http://onmyshoulders.blogspot.fr

    OdpovedaťOdstrániť