Cappucino

utorok, novembra 26, 2013







You Might Also Like

16 komentárov

  1. really nice post...very inspiring
    Have a look on my blog! I'm happy about every new reader!

    Miriam from www.goldencherry.de

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásné nehtíky! mě se naopak barva laku líbí velice! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný lak :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Áno Veri, poznám ten pocit :D Ten lak bol od Miss Sporty neviem už ako sa volal odtieň ale bolo to niečo cukríkovo ružovo oranžovo kriklavo čudno...neviem čo :D proste hrôza des, k ničomu sa mi nehodil, ale bolo mi ho lúto :D Ale tento kapučínkový je náhodou velmi pekný, taký splývavý a jednoduchý a všetci vieme že v jednoduchosti je krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D
      Hej je taký splývavý, ale niekedy sa mi páči ale väčšinou mi ho je ľúto :D

      Odstrániť
  5. Ja skôr poznám ten pocit, keď lak minúť nechcem ale on sa až zarážajúcim tempom míňa.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keďže ja ich mám veľa a stále ich striedam tak skoro nejaký neminiem :D

      Odstrániť
  6. jemne laky na nechty mam rada, teraz som prave odlakovala bronzovy od Essence ale ta kvalita nič moc..tvoj sa mi páči tiež :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je pravda že kvalita u Essence niekedy zaostáva, ale to asi záleží od kusu hlavne

      Odstrániť
  7. I ♥ your blog. You are amazing blogger :))
    Feel free to my blog:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Kisses ♥

    OdpovedaťOdstrániť