Essence All about cupcake (review)

streda, decembra 18, 2013


Určite pre mnohé z vás tento rúž/balzám od Essence nie je novinkou.
Možno máte niektorý z odtieňov doma.
Teraz má už Essence nové rúže,  v novom krásnom balení, no ja som si povedala že najskôr miniem toto balenie a až potom si kúpim nový rúž.

Mňa tento rúž zaujal na základe recenzie na nejakom blogu, kde sa mi veľmi zapáčila jeho farba, tak som si povedala že na druhý deň ho pôjdem omrknúť.
A že som dobre urobila! Rúž sa mi na prvý pohľad pozdával a tešila som sa až ho doma vyskúšam.
No a s odstupom času môžem povedať, že s týmto produktom som nesmierne spokojná a používam ho skoro každý deň.

Čo sa mi na ňom teda páči?

  • odtieň
  • výdrž
  • cena
  • kvalita
  • vôňa







Máte aj vy svoj obľúbený rúž od Essence? :)

You Might Also Like

13 komentárov

  1. velmi pekne ukaže, mala som ružový odtieň ale vzala mi ho sestarnica:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tyhle jsem nezkoušela, ale asi budu muset! :))

    http://style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. great review!

    Would you like to follow each other on gfc? let me know!

    http://alovelystyle.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aká je cena ?? a drží teda fakt dobre ? ja by som chcela asi taký do červena, majú take čosi ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcela som sa ísť pozrieť dnes do DM na cenu, ale nestihla som :/ Ale do troch eur to bolo :) A výdrž je taká priemerná, no mne vyhovuje :)
      Určite sa choď pozrieť a nejaký odtieň sa ti zapáči :)

      Odstrániť
  5. pekný, jemný, žensky :) keby používam rúže, určite by som ho vyskúšala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som tiež nepoužívala, no tento ma zaujal a ani to nevnímam ako rúž, lebo je to také jemné a prirodzené :)

      Odstrániť
    2. I like the color of this lipstick. You have great blog. Would you like to follow each other? I am your new follower in GFC # 228, I also follow you in bloglovin. Hope you can stop at my blog and follow me back ;o)
      Olga
      www.impromp-two.blogspot.com

      Odstrániť
  6. love it! <3
    maybe we can follow each other? let me know! http://locastrica.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tyhle rtěnky jsou fajn, ale ty nové jsou přeci jen lepší, mám dva odstíny - Natural Beauty a On the Catwalk a oba jsou super! Z téhle řady jsem měla nude odstín, nebyl špatný, ale jak říkám - ta nová řada je lepší, určitě vyzkoušej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tiež mám presne tento odtieň a mám ho rada, je pekný, prirodzený :)

    OdpovedaťOdstrániť