Happy dots

pondelok, decembra 09, 2013











You Might Also Like

15 komentárov

  1. pekné..aj video sa podarilo :) ... aj ja mám taký svetrík .. presne taký istý :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paráda!! Dúfala som, že raz bude aj video na nechtíky. Podarilo sa, sú naozaj pekné a veselé ... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné video aj nechtíky :) potešil ma aj výber pesničky do videa :))) supiš :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tie sa ti podarili nadherneee:) nemôžem sa vynadívať jeeeeej :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. pekné video :) Takéto nechtíky si hneď spravím aj ja :)
    GIVEAWAY: http://karinvirag.blogspot.sk/2013/12/i-vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krása'! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Článok aj video sú naozaj vydarené a design nechtov musím tiež pochváliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne, len ja veľmi na take pytlacky nie som, max francuzska manikura :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ďakujem za všetky krásne komentáre! :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hi, I found your content by mistake when i was searching internet for this issue, I have to say your post is in truth helpful I also love the theme, its amazing!. I dont have that much time to read all your post at the moment but I have bookmarked it and also add your RSS feeds. I will be back in a day or two. thanks for a great website.
    bored online games

    OdpovedaťOdstrániť