Rimmel Glam' eyes (recenzia + líčenie )

streda, decembra 04, 2013


Ahojte, peknú stredu vám želám  :)

Sestra mi darovala tieto dva tiene od Rimmelu a keďže sa mi veľmi páčia, rozhodla som sa spraviť o nich aj článok . Recenzia bude stručnejšia, zhrniem to v bodoch :
  • cena : keďže som ich dostala od sestry, na cenu som sa nepýtala ale v Dm ich určite nájdete a Rimmel nemá veľmi drahé produkty, tak si myslím že to bude prijateľné :)
  • pigmentácia : asi taký stred, môžete vidieť na predposlednej fotke
  • výdrž : nemala som ich celý deň, ale štyri hodiny vydržali bez rozmazania alebo roztečenia ( s primerom) 
  • spokojnosť : 10/10


Jemná fialová farba (fotené s bleskom)  172 Audacious Amethyst 
Tmavo modrá farba (fotené s bleskom ) 440 Enchantment



A nakoniec tiene v ''akcii'' :)

You Might Also Like

11 komentárov

  1. Ty fialové vypadají super. Krásné líčení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och tie tvoje mihalnice... Tiene sú pekné oboje, tie fialové sú úžasné!! Kuknem v drogérke zajtra, idem ešte dokupovať darčeky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dúfam že ich zoženieš a budeš sa z nich tešiť tiež :)

      Odstrániť
  3. Vypadají úžasně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerajú veľmi pekne :) aj dizajnovo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Stíny od Rimmelu jsou nej :) Btw - úžasné řasy, já chci taky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám stejné jen v hnědé barvičce a jsem s nimi moc a moc spokojená :-))
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť