DIY - skrášli si svoj zošit

utorok, januára 07, 2014

Mám tu pre vás jeden nápad, ako si jednoducho skrášliť svoj zošit, zápisník, hocičo čo používate a nepáči sa vám klasický obal.





Mňa už omrzel tento obal s papagájmi, tak som sa rozhodla že využijem ozdobné pásky objednané z ebay.


  • Ďalej som našla tento papier, ktorý bol pôvodne použitý ako obálka ale to vôbec nevadí.

  • Rozstrihla som ho do požadovanej veľkosti zošita.


  • Okraje oblepila modrou bodkovanou páskou


 No a hneď to vyzerá lepšie, čo poviete?

Chcela som zošiť oblepiť iba jednoducho, preto tam toho nie je viac, no kreativite a fantázii sa medze nekladú a preto vy sa s tým môžete vyhrať ako budete chcieť :)



You Might Also Like

16 komentárov

  1. Pekny clanok a krasne prerobeny zosit :) , odkial mas tie pasky ? su uzasnee !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) dalo by sa s tým aj viac pohrať, ale spravila som to za necelých 5 minút :D
      Na ebay ich nájdeš ako Decorative tape a teraz sú populárne hlavne tie Washi pásky :)

      Odstrániť
  2. Aj kvôli takým maličkostiam, ako je ozdobenie zošitov, mi škola moc chýba. Tie pocity, že ti budú všetci chýbať, poznám, tiež som ich zažila a dosť ma mrzí, že len málo z nás sa sem tam stretne. Ešte že existuje fejsbúk :D Nič sa neboj, tu maturitu dáš ľavou zadnou, o tom nepochybuj. Osobne si myslím, že na maturitnom vysvedčení budeš mať samé jednotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, ja som sa celú základku a teraz aj strednú vždy vyžívala v tom ako som si zdobila zošity, kupovala rôzne farebné perá, všetko možné.
      Ešte na to nechcem myslieť že to bude všetko preč, musím si to ešte poriadne užívať kým sa dá :)
      No, kiežby to tak bolo potom :D :)

      Odstrániť
  3. Takto jsem se těšila do školy na základce :), ale od střední se těším, až z tama vypadnu. :D Spolužáci nespolužáci .... každopádně .. tady tyto pásky si chci koupit, ale jsem líná se k tomu dokopat a objednat si je. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. very good idea!:) like it:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nápad na to jak využít pásky. Mám jich doma plno, tak už vím jaký další projekt mě čeká :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chcela by som sa spytat v ktorej triede si lebo mam tiez napady na zosity k triedam od prvej do deviatej

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Woow. Veľmi pekné :))

    http://stylebyklarie.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť