Let's play with the polishes

štvrtok, januára 23, 2014


Už o mne nejaký ten rok viete, že mám rada lakovanie, zdobenie nechtov a veci s tým spojené.
Preto keď sa moja zbierka lakov postupne rozširovala a začala som v nich mať trochu chaos, ktorý lak ako vyzerá na nechtoch, našla som riešenie ako to zistiť hneď.
Tak som si cez ebay objednala priesvitný 'vzorkovník'.
Nalakovala som dve kolieska , tri mi ešte ostali nedotknuté.
Vzorkovník sa skladá z 20 'umelých nechtov', na ktoré môžeme naniesť lak.
Takže teraz sa mi stačí iba pozrieť na vzorkovník a hneď zistím, na aký lak mám práve náladu a môžem začať lakovať :)







You Might Also Like

8 komentárov

  1. už dlho si ten vzorovník plánujem objednať, je to fakt super vec
    BeeKey

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taký vzorkovník by sa mi tiež hodil :) A aj tie trblietavé laky by som hneď brala :))

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I love polish nails well Im from Poland ! hehe
    awesome blog!
    you want to follow each other ?
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I love polish nails well Im from Poland ! hehe
    awesome blog!
    you want to follow each other ?
    http://indiesan.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Myslím, že je super mít takový vzorkovník.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wau :) Mala by som si aj ja niečo takéto zaobstarať :) Všetky nechty vyzerajú luxusne :)
    Adysha / follow

    OdpovedaťOdstrániť
  7. To je ultra super nápad :) a veru máš peknú zbierku tých lakov, by som k tebe na manikúru skočila :D

    OdpovedaťOdstrániť