Moje najobľúbenejšie kozmetické produkty za rok 2013

nedeľa, januára 05, 2014

 
 V dnešnom článku som sa rozhodla ukázať vám 10 kozmetických produktov, ktoré som používala najčastejšie za uplynulý rok a bola som s nimi spokojná, niektoré som si kúpila aj opakovane.
Tento článok môžete brať aj ako moju make up rutinu, pretože väčšinou používam práve tieto produkty pri líčení :)


Produkty na tvár

Používam tónovací krém od Essence vo svetlejšom odtieni a som s ním veľmi spokojná, je to už moje druhé balenie. Keď sa mi minie, kúpim si už normálny make up, ale budem sa určite dlho rozhodovať ktorý, a dosť sa aj bojím toho, že mi nesadne odtieň a bude mi len zavadzať potom v poličke.
Púder od Rimmelu bol skvelou voľbou, vydrží mi na tvári celý deň, skvele zmatní. Predtým som používala ešte od Dermacolu ( ten s krajkovaným povrchom), ktorý som mala rada kvôli vôni, no tomuto Stay Matte sa nevyrovná :)


Produkty na oči 

Primer od Elfu som používala celý rok až donedávna, kým som si niekde na blogu neprečítala, že ako primer poslúži aj korektor. Takže teraz používam ako primer najsvetlejší odtieň korektoru v paletke Allround od Catrice, no tento od Elfu spotrebujem, aby nevyšiel nazmar.
Na túto špirálu od Rimmelu som mala dlho neutrálny názor, nenadchla ma ani nenarobila neplechu, ale čakala som od nej viac. No postupom času som si ju obľúbila viac a viac a používala som ju najčastejšie. Najčastejšie som používala paletku troch tieňov od sestry z Anglicka, k nim som pridávala buď linku alebo nejakú hnedú ceruzku.



Produkty na obočie

Myslím, že vychvalovanú sadu na obočie od Essence nemusím nejako predstavovať. Toto je taktiež moje druhé balenie, používam svetlejší tieň ( aj tak je pre nás blondínky dosť tmavý si myslím ) a obočie zafixujem priesvitnou maskarou tiež od Essence, ktorá mi už dochádza, tak budem musieť kúpiť novú.



 Produkt na pery 

O tomto skvelom kúsku od Essence som písala aj recenziu, ktorú si môžete pozrieť  tu  , takže sa nebudem opakovať, len podotknem že je to najlepší produkt na pery, ktorý som minulý rok vyskúšala :) 



Dúfam, že sa vám článok páčil a v komentároch mi môžete dať vedieť, či používate niektorý zo spomínaných produktov aj vy :)
Krásnu nedeľu vám želám :) 

You Might Also Like

26 komentárov

  1. S tónovacím krémom od Essence som sa ešte nestretla ale vyzerá super! Primer od Elfu si chcem už strašne dlho kúpiť, ale čakám kedy sa mi konečne minie ,ten ktorý teraz používam. Skvelý článok :o)
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      Primer od Elfu by som si znova asi nekúpila, keď mi postačí v pohode aj korektor :)

      Odstrániť
  2. Jejda, ani jednu věc z tvých TOP jsem nikdy nezkoušela! :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kde se dá koupit ten tónovací krém? Jsem ho nikdy nikde neviděla? :)
    Jinak obecně moc nechápu "posedlost" setem na obočí Essence... já ho nemám ráda...

    Jane´s colours

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V Dm pri Essence krémoch a podobných veciach :)
      Tak mne vyhovuje, ja som spokojná :)

      Odstrániť
  4. Tiene na obočie spolu s tou priesvitnou špirálov používam aj ja a je to to najlepšie čo som si na obočie mohla zaobstarať!! Scandaleyes špirálu som dala ešte rok späť mamke pod stromček a rada jej ju kradnem. Na Rimmel Stay Matte púder mám zálusk už dlho, velmi rada požívam make-up Stay Matte, čiže som dosť zvedavá aj na tento púder :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som rada že si spokojná tiež :) Púder vyskúšaj, myslím že nebudeš ľutovať :)

      Odstrániť
  5. Stay Matte je můj nejoblíbenější pudr.
    Od Essence používám tužku na obočí se štětečkem a jsem s ní spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ceruzku mám aj ja, a tá mi zase vôbec nevyhovuje :/ Tak som rada aspoň za tie tiene :)

      Odstrániť
  6. Mám akorát pudr od Rimmelu, ale mám k němu spíše neutrální názor. Kamarádka si také řasenku od Rimmelu chválila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten tónovací krém od essence som si plánovala kúpiť a nakoniec som si to rozmyslela. Ale keď hovoríš, že je dobrý, tak si ho pôjdem kúpiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že pre tvoju mladučkú pleť bude super, určite lepší než normálny make up :)

      Odstrániť
  8. hihi,asi nepoznám blogerku,ktorá by nemala essence set na obočie :) to je miláčik!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great products!!

    Follow you on GFC.
    Hope you follow me back :)

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som tiež spokojná so Stay Matte od RL, ale nie som ním až tak nadšená :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Great post, nice review. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  12. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Niektore z produktov pouzivam aj ja na dennom poriadku :) Urcite ale vyskusam ten tonovaci krem, na lenive dni, ked sa mi nechce davat si na tvar nic ine :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pudr jsem kdysi měla, ale jinak vůbec nic. A asi budu muset sáhnout po té sadě na obočí od essence když ji všichni tak milují :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Pudr jsem si teď koupila, musím vyzkoušet, co na něm všichni tak chválí :) A jinak jsi to krásně shrnula :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. S Essence sa zhodneme, tiež mám od nich aj súpravu na obočie, aj rúž a sú skvelé:)
    Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Musím už aj ja vyskúšať nejaký rúž, zatiaľ len samé lesky, no už dlhšie nad tým premýšlam len som sa ešte akosi neodhodlala. Je aj možné, že sa vyhýbam všetkým drogériám, lebo naposledy som tam riadne prevetrala peňaženku. :D Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť