Nude glam + glitters

štvrtok, januára 30, 2014




You Might Also Like

14 komentárov

  1. Ty nehty vypadají krásně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekné ! Ja som mala takto urobené nechty na Silvestra, len som mala čierny lak s modrými trblietkami ! :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc pěkné nehty. Mě se o trochu více líbí třpytky na konečcích nehtů - klasicky. Ale takhle to nevypadá taky vůbec špatně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkná kombinace. Ty třpytky vypadají hezky.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krása! Naozaj sa ti vydarili. A aké máš krásne dlhé nechty! :O Závidím ti, ja tie moje musím mať kvoli praxi ostrihané :(
    AnLen

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jednoduché, krásné, já tento týden vsadila na světle a tmavě růžovou kombinaci. Vždy, když se na ty nehtíky podívám, vidím růžové žužu bonbonky bára.kára

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Juj, ja mať také dlhé nechty a dostatok času a trpezlivosti tak sa s nimi tak pohrajem, že vo finále by som vyzerala jak kolotočár :D Velmi pekne si si ich urobila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ty kokso aké ich už máš dlhé... krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Awesome nails!
    Do you want to follow each other via GFC and BGL?

    xoxo
    LiliS

    OdpovedaťOdstrániť
  10. krásne nechty! A ich dĺžka ma ohromuje, ja také dosiahnem jedine s umelými nechtami :(
    Nie je moc dobré od života nič nečakať, pretože potom ti ani nič nedá, nič dobré, nič zlé, jednoducho vôbec nič. A potom ešte len budeš smutná :/ Lepšie je pripraviť sa na najhoršie a potom byť šťastná, že sa to nestalo :) A tešiť sa z maličkostí, trebárs aj z dobrého čaju každé ráno je najlepšie, čo človek môže urobiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Love it, love it! Gorgeous nails!

    http://www.mursway.com/

    OdpovedaťOdstrániť