Princess

utorok, januára 14, 2014


Keby sa ma niekto opýtal, aký najkrajší lak som si kedy kúpila, mám v tom jasno.
 Lak od Gabrielly Salvete z rady Stars Enamel odtieň 07 Princess. 
Najväčší boom pieskových lakov už zdá sa pominul a určite aj vy vlastníte doma nejaký ten lak s 'pieskovým' efektom.
Mňa tieto laky od GS tiež zaujali a zaobstarala som si hneď dva. Tento princeznovský a jeden červený Vampire, ktorý ešte niekedy uvidíte. 
Hneď po odskúšaní tohto krásneho laku som bola nadšená a nadšená som už týždeň. Lak stále krásne drží, nedlupuje sa. 

Čo k nemu viac dodať? Konzistencia skvelá, textúra nápaditá, farba nádherná a spokojnosť z mojej strany najväčšia :)




Dokonca som ho zladila aj s košeľou rovnakej farby :) 





You Might Also Like

24 komentárov

  1. krasne krasne krasne :) mne sa lak zacne lupat uz po prvom dni... a to, ze ho nemozem nosit do prace ani nehovorim....

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Moc krásný lak.. já mám z této řady oranžovo-červený a jsem s ním spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzera aj tak skvelo ako si ho opisala ale ja mam makke nechty keby samiohne tak sa mi asi olupne si myslim:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Princeznovsky dokonalé :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. waaau... asi sa pojdem pozrieť do drogerky, je naozaj krásny..a dosť dlho už zháňam nejaký podobnej farby a nikdy nič :( ..
    ken sa asi ťažko odlakováva či ?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mám několik kousků z této kolekce a se všema jsem moc spokojená. Mám i tento, je vážně takový princeznovský :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krása krása! Pre tento lak mám veľkú slabosť, takže tvoje ocenenie prvým miestom úplne chápem;-). A na tvojich nechtoch mu to mimoriadne pristane.;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lak vyzerá krásne! Tuším si ho kúpim aj ja! :) Ďakujem za tip.

    Pozývam ťa na svoj blog: momosbeautydiary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Mne sa tento GS lak nepáčil, nijako ma nezaujal, teda myslím konkrétne tento Princess. Ale jak tak kukam, tebe na tie nechty tušim pasuje všetko. Na tvojich nechtoch sa mi páči, dokonca aj farba sa mi zdá akási krajšia než akú si ju pamätám z drogérky... :D Musim sa na tie laky znova mrknúť, tentoraz trocha podrobnejšie... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Beautiful post ♥

    xx
    www.mariarubioblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Asi ho budu taky milovat, když tak koukám jak hezky vypadá.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. teda to vypada vazne skvele! akorat ja se tehlech "texturovych" laku trochu bojim, ze si to budu porad podvedome oskrabovat :))

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ach, jak bych si přála mít takhle krásné nehty. Bohužel je mám příšerně zničené :(
    Lak má vážně úžasnou barvu a celkově jsou to moc pěkné fotky;)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. pekne:0

    PS: Zvu te na svoji giveaway na mem blogu:)
    http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/12/slim-t-shirt-giveaway.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  15. áno, GS laky z tejto kolekcie sú perfektné :-) Doma mám 4 odtiene a nemôžem sa ich nabažiť.

    Nat

    OdpovedaťOdstrániť