January new in

utorok, februára 04, 2014








You Might Also Like

23 komentárov

  1. moc pěkné úlovky, já jsem taky lovila podívej se tady

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Micelární vodu taky mám a je super! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pekné vecičky :) páči sa mi to čipkové tričko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ach, citronove sviečky :D ... neviem prečo ale mne nejak nevonaju.. za to jahodové su super. :)
    A všetko najlepšie prajem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásne vecičky! Všetko najlepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ten krem od nivei vyskúšaj aj ako odličovač je perfektny aj nato :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tú micelárku od Dermacolu som hladala uplne všade a nike nebola. A teraz, keď som si kúpila pleťovú vodu (tiež Dermacol) Acne Clear tak tú micelárku majú všade!!! Hlúpy svet :D Želám všetko najlepšie, zdravie, lásku a hlavne buď šťastná!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zákon schválnosti :D
      Ďakujem krásne Romi :))

      Odstrániť
  8. Ty samé svíčky jsem si koupila, jen měli vanilkovou vůni a nebo čokoládovo-třešňovou. Ty vanilkové voněly krásně.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie sviečky musím vyskúšať a chválim nákup ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. pekné veci :) U nás v Gate poriadne nikdy nič nemajú, až som z toho sklamaná, pretože vždy som tam našla celkom fajn kúsky za ešte viac fajn cenu a teraz vôbec, ale vôbec nič :/ (Výnimka pre veci, ktoré nájdeš na každej druhej 14ročnej slečne, samozrejme :D )

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak nákup v GATE si urobila teda parádny, a to tričko je úplne top. Ja som ho chcela a stále chcem ale akurát nemali S-ko :) takže ti ho úprimne závidím. Ešte k tým nechtovým ozdobám: ja ich mám doma tiež kopu a stále to kupujem tak v tom určite nie si sama :D

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Přeji dodatečně všechno nejlepší! ;) a to tričko s krajkami je krásné, doufám, že taky narazím na nějaké podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Studs looks amazing! I love it *o*

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: SPIKED.SOUL.BLOGSPOT.COM :)
    Have a nice day!

    OdpovedaťOdstrániť
  14. I love the white lace top!

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. cute!!
    love your blog!!
    would you like to follow each other??
    just let me know!
    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I love this Nevea cream ! its soo soft ! and smells very good !
    Please visit my fashion page >>>
    Thanks
    Irena

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Taky jsem si v této kolekci z Gatu dost nakoupila:) Super věci!
    http://style-with-smile.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť