Moja zbierka lakov na nechty

utorok, februára 18, 2014

 Tak som sa rozhodla podeliť sa s vami o moju zbierku lakov na nechty, aspoň som si ich znova mohla pretriediť a spočítať. 
Bola som dosť prekvapená z ich počtu, 49. 
Pretože sa mi to zdá ako dosť malé číslo na takú veľkú milovníčku lakovania :D
Ale to bude tým, že uprednostňujem kvalitu pred kvantitou a nepotrebujem z každej novej limitovanej kolekcie kúpiť každý lak ale iba ten, ktorý sa mi naozaj zapáči a viem, že ho aj využijem. 


 Laky mám uskladnené v takýchto dvoch handmade košíčkoch vyrobených mojou maminou.





  NYC
Začnem značkou, ktorú som dosť dlho nepoznala a objavila som ju až na blogoch. Potom som zavítala do 101 drogérie a učaroval mi ružový lak s názvom Lincoln Square Lavender. 
Neskôr k nemu pribudol ospevovaný Turbo Dry Topcoat, z ktorého som ale nebola až taká uchvátená. Ale zato prostredný glitrový lak je veľmi krásny a som s ním spokojná.

Fearne ( z Anglicka )
Týmito lakmi ma obdarovala v lete sestra no priznám sa, že som z nich vyskúšala iba dva. Čierny a zlatavý musím teda už odskúšať.

 Paris Memories
Kto by bol povedal, že lak z Kiku za 1 € bude naozaj dobrý? Dôkazom sú tieto tri laky, ktoré naozaj stoja za vyskúšanie.

 Gabriella Salvete
Nesmie tu chýbať pieskový lak od Gabrielly Salvete. Určite už doma nejaký máte, takže ich predstavovať nemusím. Princess a Vampire sú proste srdcovka <3

 Maybelline 
 Laky od Maybelline ma nikdy veľmi neohúrili, preto tu mám 'niekoľkoročné ' Cappuccino, jeden modrý zo staršej kolekcie a fialový z terajšej rady.

Laky z Anglicka
 Laky Angelica si ma v Primarku pred dvomi rokmi hneď získali, skvelé farby za skvelú cenu, musela som ich mať. K tomu jeden obyčajný Top coat a strieborný Base Coat.

Mix
Jeden Essence lak s tenkým štetčekom na francúzsku manikúru som zvykla používať, no hneď som zistila, že je to blbosť :D Preto ho používam už iba pri nejakom nail arte. 
Jediný lak z čínskeho obchodu mám taktiež s tenkým štetčekom, strieborný, veľmi smrdí a je tiež iba na nail art :D
 Potom jeden nemastný-neslaný s malinkými trblietkami a jeden neónový, ktorý bude skvelý na leto :)

Vyradené
Do lakového neba (rozumej do koša) poputovali tieto tri dopoužívané laky.

Nail Polish Primark
Toto balenie už veľmi nepoužívam, ten smrad sa proste nedá vydržať :D

 S-he
 Ako vidíte Nail Hardener už mám odskúšaný dosť, zvyšné dva iba občas pri nail arte.

Miss Sporty
Jedny z mojich obľúbených a najpoužívanejších lakov.

 Rimmel London
Najkrajšie kombinácie farieb, skvelá výdrž, to sú laky od Rimmelu.

 Essence glitrové laky
Taktiež moje obľúbené, po ktorých často siaham a sú moje obľúbené.

 Essence limitované edície lakov
 Nadchnutie z limitovanej edície. Zbytočné :D Ale už som sa poučila.

Essence stará kolekcia
 Neminuteľná dvojica!

Essence
Taktiež veľmi obľúbené laky, som s nimi veľmi spokojná a nemám žiadne výhrady či už voči výdrži, schnutiu alebo čomukoľvek.

Ako tak pozerám na tento článok, dostala som chuť kúpiť si nejaký nový lak! :D

Prajem vám ešte pekný hokejový večer a nezabudnite fandiť ! :) 


You Might Also Like

13 komentárov

  1. Velice pěkná sbírka :))) Taky jsem na tom stejně :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teda to je zbierka :) veľmi sa mi páčia tie košíčky, v ktorých ich máš uložené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš strašně hezkou sbírku:) Nemáš tam snad ani jeden odstín co by se mi nelíbil:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Laky od essence a od rimmel sa mi páčia najviac! Inak máš teda parádnu zbierku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc pěkná sbírka, zrovna nedávnou jsem popisovala tu mou

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež mám ten z čínskeho.. :D a používam ho len na pásiky, keď chcem.. :D
    a od Essence, mám teiž ten modrý.. ten je ešte celkom fajn.. ale väčšinou sa odlupuju dosť rýchlo..

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hezká sbírka, také se tu svou chystám nafotit :).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Já také uvažovala nad podobným článkem, snad se do něj brzy pustím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hellohello
    You have a beautiful Blog. Have short stop by and Win fabulous Heels @ The EnVogueCoop
    enjoy
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tohle ti přijde jako málo laků? :D Já si každou chvilku lakuji nehty na jiný styl a mám jich tak čtvrtinu, co ty. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tie košíčky sú super! :) A veľmi pekná zbierka - Essence glitrové zbožňujem! :) Erika's Life

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Nadherna sbirka a super odstiny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Na milovníka laků hodně malé číslo, já už jich mám něco kolem 300 kusů :D a věřím, že brzy budeš u čísla 10 :DDD

    OdpovedaťOdstrániť