RED

utorok, februára 25, 2014










You Might Also Like

18 komentárov

  1. Krásne!! Červená je vždy in... Nevedela som, že Miss Sporty tak dobre kryje. A to máš ešte dobré, keď sa ťa pýtajú či to máš gelovky alebo svoje. Ja mám v obľube v poslednej dobe čo najtmavšie nechty a v práci sa ma akosi podozrivo často pýtajú akých satanistických seansí sa zúčastňujem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Síce sa po dvoch dňoch začnú trochu okraje 'zošúchavať', ale je ajtak fajn si myslím :)
      :D To ja keď som prišla do školy v čiernej sukni, pančuškách, čiernom tričku a v bielej košeli tak sa pýtali, či mám smútok :D

      Odstrániť
  2. Nato že sú prirodzené sú úplne krásne :-). A tá červená farba je skvelá.
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  3. amazing! lovely;-)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. maš ich krásne kašli na každeho:)) ja zasepozeram kobru 11 tomoj serial:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No tak vieš, nie hocikto má a može mat také krásne dlhé nechty :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. miluju červené nehty, doplňuji je zlatými třpytkami! bára.kára

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš moc krásné nehty :) červená je na nehtech vždycky úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super nehty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Po té červené se musím podívat!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    http://herakliografeioteleton.blogspot.gr

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Milujem červenú na nechty je ideálna takmer ku všetkému :) a Teraz som si všimla, že na tej fotke čo máš v pravom paneli máš veľmi podobné tričko tomu môjmu ak aj nie rovnaké :D

    Odkaz na to tričko
    http://beautybubblesk.blogspot.sk/2013/08/what-i-wore-2day-3-floral-tint.html

    odkaz na mna Beauty Bubble

    OdpovedaťOdstrániť
  12. krásné nehty!! ten stříbrný lak mám taky doma a je skvělej :-) !

    poli-sirotina.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Líbí se mi, jak sis ozdobila jeden nehet. Hodí se to k tomu.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. krásne nechty :) závidím ti ich dĺžku, mne také v živote nenarastú :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Parádní nehty! To sou tvoje vlastní? :) Jak je možné, že máš tak perfektní tvar a nelámou se ti? :( Já jakmile mám jakš takš dlouhé, zlomí se mi ..:D

    OdpovedaťOdstrániť