Pink Angelica

pondelok, apríla 28, 2014

Tento rok si nejako viac 'fičím' na rôznych ružových lakoch a stále ma bavia.
Už cez dva roky mám tento lak z Anglicka (konkrétne z Primarku) a neprestal sa mi páčiť.
Dokonca mi príde trochu výraznejší až neónový, to som si pri ňom nikdy nevšimla :D
A tak som si cez Veľkú Noc pripadala trochu ako Barbie, pretože táto farba je pre ňu typická :D
Po pár dňoch som si povedala, že to trochu oživím a tak som pridala trblietkový lak od Essence.
Ktorá kombinácia sa vám páči viac? :)







Effect topper - Essence Hugs  Kisses





You Might Also Like

16 komentárov

  1. Nádherný lak :))) A s tím Essence lakem to vypadá taky dobře :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta růžová je naprosto dokonalá!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nejhezčí odstín růžové jaký jsem kdy viděla ! :O :) moc hezký :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. dokonalost nadovšetko:)) zavidim nechty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vždy, keď sa moje nechty začínajú dĺžkou podobať tej tvojej, tak... sa mi jeden zlomí a ja mám strašné nervy!! :D Tým pádom samozrejme všetky idú dole :D Lak je krásny, mne osobne sa páči viac bez trblietok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. žvýkačková růžová nikdy nezevšední ;-) bára.kára

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jéj no to som nečakala,že sa vám bude tak páčiť :)
    Ďakujem za také pekné komentáre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. kráásny lak! :) máš skvelé nechty!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Více se mi líbí 1. provedení :-) lak má krásnou růžovou barvu a máš hezky dlouhé nehty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ten růžový lak je nádherný a máš krásně dlouhé nehty! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Great color! Very nice blog you have, keep posted!

    X

    OdpovedaťOdstrániť