Prirodzene krásne pery s Essence 07 Natural Beauty

štvrtok, apríla 24, 2014


Ak už dlhšie sledujete môj blog tak viete, že jedna recenzia na rúž od Essence tu už bola.
To však bol rúž ešte zo staršej kolekcie a určite už všetky viete o nových rúžoch.
Niektoré z vás už určite majú niektorý z novších rúžov doma a keď nie, rozhodla som sa napísať moje postrehy, ktoré vás možno presvedčia.

  • Nový dizajn obalu sa mi veľmi páči, považujem ho za krajší, než ten predošlý. Čierna klasika nikdy nesklame a prúžok v danom odtieni je pekným oživením.
  • Otváranie/zatváranie je bezproblémové, nestane sa vám, že by sa v kabelke či inde nechtiac otvoril.
  • Odtieň ma veľmi milo prekvapil, na ruke vyzeral tmavší, no na perách vyzerá úžasne
  • Výdrž a konzistenciu taktiež hodnotím veľmi kladne.
  • Neobsahuje trbietky, takže môžete čakať skvelý matný finiš.
  • Prijateľná cena : 2,49 







Celkové hodnotenie : 10 / 10


You Might Also Like

18 komentárov

  1. Vypadá skvěle ! :) Kouknu se po ní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je krásná,:) Přesně na tuhle jsem se nedávno dívala:)! Ale pořád jsem si nebyla jistá,nakonec si pro ni ale určitě zajedu!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak som rada, že som takýmto spôsobom poradila :)

      Odstrániť
  3. Takýto prirodzený odtieň som hľadala dlho a som rada, že som prečítala recenziu, určite pohľadám v DMku :)
    a pozývam ťa na GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na mých rtech je o hodně výraznější, ale jinak jsem s ní moc spokojená.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemala som dobré svetelné podmienky na odfotenie, preto tam rúž vyzerá trochu svetlejší než v skutočnosti je :)

      Odstrániť
  5. Odstín má vážně hezký, ale já to nepoužívám :-) :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Taky mám tento odstín a nemůžu si ho vynachválit :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vau, vyzerá super na perách.. teraz fakt rozmýšlam že skusim asi tento rúž aj ked rúže vobec nepoužívam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento článok prišiel ako na zavolanie:-) Už nejaký čas chodím okolo týchto rúžov, páči sa mi jemne oranžový, a už si ho fakt pôjdem kúpiť:D Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ta farba je fakt neskutočne krasna prirodna peram si ma nalakala:))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ten odstín je nádherně přirozený! Mám radši takové matné rtěnky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Vypadá skvěle! Chtěla bych nějakou v tomto odstínu, tak se po ní určitě podívám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Its such a lovely shade and you also have a lovely blog. I'm now following you honey, xoxo.

    OdpovedaťOdstrániť