Spring photo challenge #3, #4

štvrtok, apríla 17, 2014


 Kiežby to bola aktuálna fotka čerstvých malín zo záhrady. No na tie si ešte počkáme.
Vybrala som tieto tri fotky jedál k téme fotka jedla pre Spring photo challenge.
Hneď by som si niečo z toho dala.
Čo vy? Maliny, hrach alebo pomelo? :)




No a na záver fotka k téme Niečo z mojej izby.
Obraz aj sviečku som dostala minulý rok od kamarátky na narodeniny.
Teraz by sa mi tam ale hodilo niečo s číslom 19, keďže v sobotu som oslávila narodeniny.
Možno sviečku o rok zapálim a zaspomínam si na svoje roky ako -násťročná :D

You Might Also Like

20 komentárov

  1. Odpovede
    1. Cítiš sa dobre že si takýmto spôsobom robíš reklamu na všetkých možných blogoch však?

      Odstrániť
  2. Ej tak aj keď neskôr ale i tak... všetko len to najlepšie k narodkám, nech ťa blog neomrzí. :D
    Z tých malín by som si hneď dala.. a ani ten hrach nevyzerá zle. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prajem dodatočne všetko najlepšie k narodeninkám, hlavne zdravie a dobrú náladu. A ak si mám vybrať z tých troch vecí, tak jednoznačne maliny!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jsou to moc pěkné fotky a samozřejmě přidávám i přání všeho nejlepší! ;-) bára.kára

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áno! Maliny <3 ale ešte musíme chvíľu počkať :) super fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten obraz je nádherný :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Rozhodovat se mezi malinami a pomelem je docela mučení :D...ale asi nakonec pomelo :D :)
    Moc krásný blog :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Dala bych si ten hrášek..miluju ho!!

    OdpovedaťOdstrániť