Spring photo challenge

sobota, apríla 05, 2014

 V lete som sa zúčastnila summer photo challenge a teraz Kay a Heather z blogu By one eye zorganizovali jarnú challenge, tak som sa opäť rada zapojila . 
Pridať sa môžete aj vy, na ich blogu sa o tejto challenge dozviete viac :)

Prvé kolo má názov fotka niečoho typicky jarného .
Pre mňa sú to určite všetky jarné kvety, ktoré fotím veľmi rada :)














V komentároch mi môžete dať vedieť,aké kvietky máte najradšej a poprípade čo je pre vás typicky jarné   :)



You Might Also Like

19 komentárov

  1. Kytky jsou takové nejvíce jarní. Jak všechny rozkvétají, to tak nějak symbolizuje jaro.
    Fotky jsou moc povedené. Hlavně ta čtvrtá. Ta je dokonalá! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné fotky! Hezky mi zlepšily náladu v tomhle dnešním docela zamračeném počasí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkné fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To sú krásne fotky :) Tiež rada fotím kvety :)
    www.karinvirag.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tiež fotím kvety veľmi rada tulipány spolu s ružami sú moje obľúbené. Fotky sa ti naozaj podarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekné fotky :) najviac sa mi páči tretia od spodu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krásne fotky, pokojne by si mohla robiť návrhy na pohľadnice (to je pochvala) :-) Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  8. posledna fotka sa mi velmi pači možno aj preto že su tam fialove kvety ale kvety sa vždy dobre fotia krasne su všetky:))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Taky moc ráda fotím květiny. Na další kolo challenge si počkám, vypadá moc zajímavě :).

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Nádherné fotky :) a super nápad s tou challenge, ja sa tiež veľmi rada pridám

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. V této roční době mám ráda všechno, co kvete, ale vedou tulipány! bára.kára

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tvoje fotky sú vždy krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. krásne fotky :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Moja milá Veronika, ako často budeš fotiť kvietky a prírodu, tak často budem meniť tapety na mojom kompe :) Kvety sa dobre fotia, stále vyzerajú krásne a nemusia sa nijako tváriť či pózovať. Tulipánky sú krásne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Ahoj pozyvam ta ku mne na blog na GA o pekny shamballa naramok
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/04/giveaway-s-womanologysk.html

    OdpovedaťOdstrániť