Absolutely blue

piatok, mája 02, 2014


Od posledného nechtového príspevku tu je opäť skrátenie mojich nechtov.
Takéto skrátenie im prospeje, aby boli stále v dobrom stave.

Napadlo ma asi po roku siahnuť po tomto krásnom modrom laku s príznačným názvom Absolutely Blue od Essence.
Nemohla som sa vynadívať, ako krásne vyzerá, no nech vás fotky neoklamú, nie je to tá typická Baby blue farba. 
Naživo je o niečo tmavší a fotky sú fotené za dobrého svetla, tak preto vyzerá svetlejší.










 Po dvoch dňoch som pridala maličké biele nálepky na oživenie 
( je tu u aj vidieť trochu ošúpaný lak) 



You Might Also Like

18 komentárov

  1. Je úplne super! :) A môj lak nevyzerá ani po 5 minútach tak, ako tvoj po 2 dňoch, ako to robíš? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak dávam si na tom záležať,aby to aspoň ten týždeň vyzeralo pekne :)
      Asi máš zlú techniku lakovania, alebo aj lak keď ti to nevydrží.

      Odstrániť
  2. OMG this color is gorgeous!!! Come check out my blog if you want!!
    http://heeychriis.blogspot.fr

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nemůžu si pomoct, ale ty tvoje nehty jsou nádherný!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherný lak :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mám ho tiež, ale myslím že na mojich nechtoch asi nevyzerá tak krásne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Buď umíš dokonale lakovat, nebo lak je skvělý a nedělá žádné hrudky, nebo takové ty nehezké věci na nehtech:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja začínam mať takú malú mániu na modré laky. Najprv mrte tmavomodrý, potom Pacific Blue od Sally Hansen (taká fakt krásna sýta modrá) a tento ma dostal. Nádherná farba. Len sa bojím, že mi nebude až tak vyhovovať, lebo s týmito novými lakmi od essence som si príliš nesadla. Ale je nádherný a na tvojich nechtoch úplná šupa! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásna farba :), poslednú dobu sa mi modrá začína veľmi páčiť

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tvoje nehty jsou dokonalé! Po téhle barvičce se musím mrknout, vypadá krásně :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Tak ten je krásný!! A já si říkala, že si s laky na chvíli dám pokoj :D ale tenhle mě teda hrozně láká :D

    OdpovedaťOdstrániť