Essence Sweet as Candy with Fimo

utorok, mája 06, 2014


Ahojte :)
V tomto článku som vám ukázala nové prírastky do mojej zbierky lakov.
Taktiež aj nové ozdôbky, s ktorými som zatiaľ nemala žiadnu skúsenosť.
Ide o Fimo hmotu, ktorá sa mi zapáčila na rôznych nail artoch.
Tak som sa rozhodla, že to vyskúšam aj ja a keď balíček z ebayu prišiel, rozmýšľala som, čo teda vymyslím.
Najprv som chcela nejaký ovocný nail art, ale povedala som si že to nechám až na leto a teraz zvolím niečo jemnejšie a jednoduchšie.

Tiež som bola zvedavá na lak Sweet as candy, ktorý sa mi vo fľaštičke zdal krásny.
No, škoda že ma sklamal.
Tri vrstvy a stále to nebolo 'ono'.
Žiadna pekná cukríková farba sa nedostavila.
Nechcem tento lak ale zatracovať, možno niektoré z vás hľadajú taký pekný, jemný a hlavne nenápadný lak.
No treba počítať s dlhším schnutím.

Fimo kolieska som musela silno pritlačiť a aj pár minút držať na mieste, lebo som sa bála, že toho veľa nevydržia.
No ale poviem vám, výdrž ma prekvapila, všetko držalo na svojom mieste ako pribité aj po týždni.


Takže za mňa s Fimo spokojnosť, s Essence lakom už o niečo menšia ale s výsledkom som bola nakoniec spokojná :)

Ako sa to páči vám? :)














Použité produkty


A chcela by som vám ešte poďakovať za krásne komentáre k predchádzajúcim článkom, robia mi obrovskú radosť! <3


You Might Also Like

12 komentárov

  1. Opět velice povedené :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja používam prevažne práve takéto oddtiene, skôr by som vynechala tie ozdôbky, vždy ma na nechtoch tak nejak rušia. Day By Day

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z toho laku som bola tiež dost sklamaná, čakala som od neho viac a teda ho vlastne ani nepoužívam.. škoda. Lebo pri nákupe som z neho mala fakt radosť a myslela som, že pri viacerich vrstvách to bude lepšie.. no nechce sa mi s takýmito lakmi patlať tak dlho a aj tak sa odlúpu. Tieto essence laky ma celkom sklamali už nie raz.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to moc hezky, ale souhlasím, že tyto essence laky nejsou moc kvalitní :(

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Po tomhle laku koukám už dlouho, ale vždycky jsem si myslela, že bude strašně prosvítat :/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Obvykle se mi nalepené květy, ať už fimo nebo folie, odlepují od nehtu, takže je nelepím a spíš kreslím. Lak mi na nehtech vydrží vzhledem k aktivitě tak dva maximálně tři dny, takže essence laky mě nijak nezklamaly, většinou se mnou ty dva dny zvládnou :-D bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Krasne krasne krasne! Taketo jemne pastelove farby na nechtoch mam najradsej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné!:) Lak vypadá ůžasně!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. he, stejný lak vlastním a totálně ho zbožňuju! dokonce i podobné ozdoby na nehty doma mám, jen bohužel mi nikdy moc dlouho na nehtech nevydrží :( lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť