Filmové tipy č. 4

piatok, júna 20, 2014

Už to bolo dávnejšie, čo som vám naposledy písala nejaké tipy na filmy, ktoré sa mi páčili.

Určite si však aj teraz cez leto nájdete nejaký ten čas na filmy a preto som sa rozhodla podeliť sa s vami o tie, ktoré som videla v poslednej dobe a zaujali ma.

Po kliknutí na názov filmu vás to presmeruje na stránku Čsfd., ktorú určite poznáte a tak vám nemusím písať všetko  o danom filme, keď si o ňom môžete všetko prečítať tam .

Lásky čas


Zaujímavý príbeh, ktorý vás hneď vtiahne do deja a nebudete chcieť, aby film skončil :)


Carrie

Tretí sfilmovaný hororový príbeh dievčaťa Carrie, ktorý vás zaujme ( okrem toho prehnaného záveru ) 

Zlodejka kníh


Tento film sme pozerali ešte v škole po nemecky a ten príbeh bol tak smutne krásny..

Interview s upírom

Na tento film som videla ukážku v televízii a hneď ma zaujal a musela som si ho pozrieť.



Rýchlo a Zbesilo 6


Tí, ktorí videli predošlých 5 filmov určite videli aj tento a buď boli sklamaní kvôli prehnaným scénam s tankami, na letiskovej dráhe a pod., alebo sa im páčil aj tak. Ja sa radím do tej druhej kategórie. 

Tak čo, pozriete si niektorý z filmov, zaujali vás? 

Môžete mi napísať aj vy zopár vašich tipov, budem len rada :)




You Might Also Like

7 komentárov

  1. Mě zaujal ten Lásky čas, určirě se na něj mrknu :) Hlavně kvůli hlavní herečce, kterou jsem si oblíbila z filmu Zápisník jedné lásky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Interview s upírem, to je klasika, Brad Pitt s dlouhým hárem, mohla bych na to koukat pořád! :3 A Kirsten Dunst je tam hrozně zlatá! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa toto nové spracovanie Carrie nepáčilo... Ale za to Interwiev s upírom si vždy rada pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lásky čas jsem viděla a rozhodně si jej chci pustit znovu, je to takový ten film na sobotní či nedělní odpoledne ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  5. děkuji za tipy na večer se budou hodit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Všechny si postupně postahuji, na léto se budou hodit :))

    OdpovedaťOdstrániť