Júnové novinky

sobota, júna 28, 2014


Ahojte dievčatá :)
Jún už máme pomaly za nami, veľmi rýchlo mi ubehol.
Kúpila som si pár vecí, ktoré som potrebovala a keď sa toho nakopilo viac, tak som si povedala, že sa s vami o to podelím.
 New in články sú obľúbené, tak dúfam, že aj v tomto si nájdete niečo, čo vás zaujme alebo sa podelíte o svoju skúsenosť s daným produktom.



Ebay objednávky


V máji som si objednala na ebay pár vecí, ktoré mi prišli v priebehu tohto mesiaca.

Konkrétne teda :
  • skater sukňu, na ktorú som sa veľmi tešila. Ešte som si ju neobliekla, keďže je dosť krátka a v spojení s vetrom to nerobí dobre :D
  • malý hrebeň podobný TT
  • mp4 prehrávač
  • strieborný náramok s náhrdelníkom, som s nimi veľmi spokojná, vyzerajú krásne
  • statement necklace, ktorý som už dlho chcela a tento je skvelý :)




Výhra v GA u Werush 



  • Oriflame day cream  Wild Rose
  • Dove intensive repair conditioner
  • Yves Rocher Antiperspirant
  • Savon mydielko
Kaufland 

  • jednoduché čierne náušničky iba za jedno euro



DM

Už aj ja som teda vyskúšala Aussie a musím povedať, že som s týmto šampónom a kondicionérom veľmi spokojná, hlavne tú vôňu zbožňujem a aj to, aké mám po umytí hebkejšie vlasy :)
Termálna voda bola ako darček k časopisu, ešte som nemala príležitosť na vyskúšanie.


  •  Dove purely pampering telové mlieko s kokosovým mliekom a vôňou jazmínu
  • Dove beauty finish antiperspirant
  • Aussie Mega Shampoo for everyday cleaning
  • Aussie Volume Conditioner
  • Avene termálna voda


  • Rimmel Stay Matte č. 103
  • Rimmel Stay Matte púder č.  001 Transparent, 003 Peach Glow
  • L'oréal  volume million lashes Noir Excess
  • Alverde nechtový balzam




Môžete sa tešiť na recenziu tejto špirály :)


Prajem vám ešte krásny víkend! 


You Might Also Like

10 komentárov

  1. Aj ja som sa dnes pozerala po tých Aussie šampónoch, keď tam bola tá zľava tak som ich chcela vyskúšať..No moje vlasy sú veľmi mastné a Aussie na takéto vlasy asi veľmi nemyslí, keďže sa na mastné vlasy asi ani nevyrába..Čo už. Inak púder Stay Matte mám a som spokojná :)
    www.bee-key.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné věci :))) Makeup od Rimmel je bomba! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som Aussie tiež prvýkrát vyskúšala len nedávno a zamilovala som sa na prvé umytie :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lovely items; the jewelry is really pretty.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fíha .. taky bych si měla asi pořídit už pár nových věcí, ať mi dělají radost. :D

    OdpovedaťOdstrániť