Menší moto výlet

sobota, júna 14, 2014














You Might Also Like

14 komentárov

  1. krasne! :) ja som tam tiez bola minule leto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno? no to som rada že to poznáte niektoré :)

      Odstrániť
  2. Och!! Nostalgia! Ani neviem kedy som tu trávila voľný čas naposledy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, ešte som toto miesto nenavštívila, no musí tam byť prekrásne! ♥
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Takovéhle výlety jsou nejlepší! Když je teplo i v noci, svěží vzduch! Tohle období je nej. Musela to být pěkný výlet.:)

    ϐook of ϐeauty

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne fotky, super ze brat má motorku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) hej na takéto kratšie výlety je to fajn, na dlhšie by ma nenahovoril :D

      Odstrániť
  7. Pěkné fotky a moc krásné místo, hned bych se tam vydala! Jen v létě tam určitě koušou komáři :-D bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť