Neon & Leopard

pondelok, júna 23, 2014


Konečne som poriadne vyskúšala leopardí vzor na nechtoch.
Tomuto vzoru som sa dlho vyhýbala, veľmi ma neoslovil a preto som ho ani neskúšala lakovať.
No pri tejto kombinácii sa mi to veľmi zapáčilo.
Neónové farby k letu patria a mne sa najviac páči výrazná ružová, ktorá už z diaľky žiari.
Na prstenník a palec som naniesla biely lak od Rimmelu z edície, ktorú navrhla speváčka Rita Ora. 
Potom som spravila leopardie škvrny a naniesla topcoat.
Žiarivé neónové farby sa nedajú verne zachytiť na fotkách, ale určite si viete predstaviť, že boli ešte výraznejšie.













Ako sa vám výsledok páči? :)

Ak máte nejaké otázky, sem s nimi  http://ask.fm/Sunriseofmylife



You Might Also Like

17 komentárov

  1. Pěkné, moc se mi tato kombinace líbí ;-) Ale leopardí vzory moc nemusím, já raději kytičky :-D Teď jsem dělala jeden zajímavý design, jukni ke mě na bára.kára blog ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Kvetinkovaný vzor tu uvidíte tiež ;)

      Odstrániť
  2. Vypadá to fakt božsky! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásné nehtíky:) Ty barvičky jsou naprosto ůžasné:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvělá kombinace,navíc ta neonová barvička je nádherná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Laky vypadají opravdu úžasně a máš krásné nehty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Noo, ide mi všeličo, ale leopardí vzor mi vôbec ale vôbec nejde. Nevravím, že som to vzdala po prvom nevydarenom pokuse, stále skúšam, či mi to raz pôjde, ale zatiaľ teda sa na teba nechytám :D Nechtíky máš krásne ako vždy. Ten neónový lak má nádhernú farbu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Wow very pretty!!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne♥
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja moc zvieracie vzory nemusim ale v tvojej farebnej kombinacii sa mi to paci moc :)

    www.terehommikust.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť