Yellow Miss Sporty

pondelok, júna 16, 2014


Žltý lak som na nechtoch nikdy neskúšala a ani som nemala potrebu si nejaký kúpiť.

Až donedávna.

Zastavila som sa v Tescu pri stojanoch Essence, Miss Sporty atď a medzi lakmi bol pohodený lak č. 453 od Miss Sporty, ktorý ma hneď zaujal svojou 'banánovo žltou' farbou.

 Hneď išiel do košíka ( spolu s baby blue lakom a krikľavo oranžovým, ale o nich až  nabudúce).

Doma som sa tešila na jeho vyskúšanie a stále som bola nadšená z farby.

Škoda že začal bublinkovať ( s tým sa u iných mojich lakov často nestretávam ) a výdrž tiež nebola veľmi obstojná.

Vo fľaštičke sa zdá byť taký jemnejší ale opak je pravdou, pretože na nechtoch je veľmi výrazný.

A nafotila som iba 4 fotky, čo tiež nie je u mňa zvykom ale tak hádam postačia aby ste videli tú krásnu farbu :)









You Might Also Like

12 komentárov

  1. Je krásný. Já si koupila před nedávnem žlutý lak od L´oréal ve výprodeji za třicet korun a jsem z něho nadšená. Je jemnější než ten tvuj a bude skvělý na léto ;-) Miluju sluníčkovou barvu :-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má nádhernou barvičku :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám doma stejný, ale na mých nehtech vypadá o něco světlejší. Asi ho brzy zase provětrám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Barva se mi líbí, ale z fotky se mi zdá, že štěteček zanechává na nehtech čáry, na což jsem dosti alergická. Jinak máš moc krásný tvar nehtů. Já nikdy nevydržím, aby mi narostly takhle dlouhé. :( Ještě štěstí, že mám dlouhá nehtová lůžka. :D
    http://elliesdailyideas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. What fun yellow nails! Love bright colors for the Summer season :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. je fakt krasny! ja mam zlty essence a strasne rada ho nosim :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tiež som ešte neskúšala žltý lak na nechtoch, teraz mám na mojich gél, tak možno na nohách by som vyskúšala :)

    Pozývam ta na môj blog na GA o balíček plný peknej kozmetiky :)
    http://petra-justbeauty.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Žlutá nikdy není moc povedená, ale tahle je úžasná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tenhle mám zrovna na nohách, krásná letní barvička :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. nunca me he pintado las uñas de esos colores
    aunque me gusta verlas en otros

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Sice mě žlutá nebere ale tahle se vážně povedla !:) K.

    http://coffeewaterfall.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Právě jsem ho lakovala a myslela jsem, že ho vyhodím, protože mi pruhoval a pak krupičkoval. Barvička je sytější než v lahvičce, to je pravda. Už ho asi budu používat jen na nail art.

    OdpovedaťOdstrániť