Constance Caroll

piatok, júla 11, 2014

Baby blue lak, ktorý je dokonalý na leto, som hľadala a aj našla.
Farba je naozaj krásna, no je tu jedno dosť zásadné negatívum.
Hrozne bublinkuje.
A to sa s tým u iných lakov veru nestretávam.
Tak som sa z neho tešila, keď som ho lakovala, až som bola potom dosť sklamaná.
Bublinky sú vidieť aj na fotkách, takže žiadna sláva.
Značke Constance Caroll už asi šancu nedám, tento lak ešte niekedy vyskúšam, no ďalší si od tejto značky nekúpim.









You Might Also Like

8 komentárov

  1. Moc pěkná barva, myslím, že takovou najdeš i v drogérii ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné nehty :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uf, ja mám 6 lakov a problém som nemala ani s jedným, to je škoda, pekný odtieň.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoda za ty bublinky, jsou vidět, protože ta barva je krásná a na léto ještě lepší:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. The blue color is perfect! So nice on you. xx

    TOPCOAT

    OdpovedaťOdstrániť