Líčenie / Simple eye make up

pondelok, júla 21, 2014


Ahojte :)

Dlho som nevyskúšala žiadne nové líčenia, no po zhliadnutí pár videí od šikovných make up artistiek sa to u mňa vždy zmení a mám chuť niečo nové vyskúšať.
A tak som si aj dnes našla čas na jednoduché ale pritom pekné líčenie očí, vhodné na hocijakú príležitosť.




Postup
  • Na celé viečko som naniesla bielu trblietavú ceruzku no name značky
  • Ako prvý som aplikovala čierny tieň z Essence paletky do záhybu oka a blendiacim štetcom jemne rozotrela
  • Do vonkajšieho kútika som použila tmavý hnedý tieň z paletky Famous
  • Bledý trblietavý tieň z Essence paletky Ready for boarding išiel do vnútorného kútika oka
  • Aplikovala som linku od S-he
  • Spodnú som naniesla čiernou ceruzkou taktiež od S- he
  • Nakoniec špirála od L'O realu a máme hotovo! 




Ako sa vám líčenie páči? :)

You Might Also Like

23 komentárov

  1. I love the eye makeup...and the color

    http://www.ann-u.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wau ! máš veľmi pekne oči ! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ó, to sú oči! Úžasná dúhovka, na prvej foto až nadpozemská!:-) Krásne.♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nice eye makeup! I love the colors you used :)
    Great post!

    genesisfashioncloset.blogspot.com

    New post is up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc krásne :) linka od SHE je dobrá? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Zo začiatku používania som s ňou bola spokojná, no teraz už nie. Takže neodporúčam.

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. vypadá to krásně, umíš se namalovat a máš krásné oči:)

    http://purplepineap.blogspot.cz/






    OdpovedaťOdstrániť
  8. Velice pěkné! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne líčenie!! A máš aj úžasné oči ^_^

    GIVEAWAY u mňa na blogu ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Je to nádherné :) Ja mám doma už niekoľko zlatých tieňov, ale stále som sa do nich nepustila, musím sa u teba inšpirovať :)


    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  11. neviem či je krajšie ličenie alebo tvoje očka :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Krásne líčenie :)

    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Krásné a vhodné i na denní nošení :) http://nialsfashmania.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť