Summer mint nails with FIMO - video tutorial

piatok, júla 25, 2014


Opäť tu mám pre vás ďalší video tutorial s úplne jednoduchými nechtami.

Mala som dosť času na točenie, tak som si povedala že prečo nenatočiť aj takéto letné nechty ozdobené malými grapefruitmi :)

Mne sa táto kombinácia veľmi páči a vždy sa cez víkend teším, čo nové na nechtoch vymyslím.









Želám vám krásny víkend a budem sa tešiť na vaše komentáre a prípadné palce hore alebo odber na mojom Youtube kanále  :)



You Might Also Like

9 komentárov

  1. Krásne letné. Inak myslím, že fimo ozdoby sú asi najlepšie, bo aspoň v mojom prípade držia na nechtoch najlepšie! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Farba laku je neskutočne krásna aj nechtíky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne nechty a tie grapefruity na nich vyzerajú úžasne!! :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekné, ideálne na letné počasie :)

      Odstrániť
  4. Great nail tutorial! It is so cute! I love you blog!
    Thanks for your lovely comment. You have a new follower and hope you can follow me back as well! :))
    www.jiovevewen.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krásná farba.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť