Lakovacia súťaž na FB + výhra Astor lakov

streda, augusta 13, 2014

Ahojte  :)

Musím sa vám priznať, že toto je článok, ktorý som mala historicky najdlhšie uložený ako koncept.
Presnejšie teda viac ako mesiac.

Tieto nechty boli vytvorené pre lakovaciu súťaž na Facebookovskej stránke Astoru.
Išlo o to, nalakovať si kreatívne nechty vo farbách modrej a zelenej a to použitím práve lakov od Astoru.
Keď som na Facebooku zazrela túto súťaž, hneď som vedela že sa musím zapojiť.
Avšak nevlastnila som ani jeden lak od Astoru, takže som musela nabehnúť do Dmky a nejaké zakúpiť.
Boli tam presne dva modré a dva zelené.
Nemala som úplne presnú predstavu, čo vytvorím, no nakoniec som sa rozhodla pre túto kombináciu.
Poloblúčik zelený, zvyšok modrý a ozdobiť trblietkami.
A bolo hotovo :)
Fotku som pridala na FB Astoru.
A tadáá vyhrala som :)
Do súťaže sme sa zapojili len tri a ja som dúfala že vyhrám a podarilo sa :)








A ako výhru som si mohla vybrať 8 lakov z rady Fashion Studio v ľubovolných odtieňoch.
Odtiene som si pozrela na oficiálnej stránke Astoru a keďže až taký veľký výber tam nebol, vybrala som si hlavne odtiene červenej a ružovej.
Na laky som však čakala mesiac, myslela som, že na mňa pozabudli, a tak som sa to snažila riešiť komunikáciou cez Facebook.
Všetko ale dobre dopadlo, na začiatku augusta mi laky prišli a ja sa z nich veľmi teším :)









A ako prekvapenie mám pre vás pripravenú v blízkej budúcnosti giveaway, kde na vás čakajú práve niektoré tieto laky! :)

You Might Also Like

13 komentárov

  1. blahoželám k výhre a samozrejme sa aj teším na giveaway...keď sa tak zamyslím, ani v mojej (dosť obrovskej) lakovej zbierke nie je ani jeden lak od Astoru! Asi to pojdem hned zajtra napravit do DM :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)
      tak to treba rýchlo napraviť :D

      Odstrániť
  2. Velmi pěkné odstíny laků sis vybrala :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Gratulujem k výhre. :) Ty máš vždy krásne nechty. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyhrať si si určite zaslúžila, pretože máš nádherne nalakované nechty, ako vždy. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  5. gratuluju :) ani se nedivim ze jsi vyhrala moc semi nehty libi

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné nechty pre lakovaciu súťaž.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc hezký nailart a ty barvy jsou přímo překrásné :)!

    OdpovedaťOdstrániť