The Lip Product Addict TAG

sobota, augusta 16, 2014


Ahojte :)

Keďže ma Dominika na svojom blogu  označila v tomto Tagu a ja sa väčšinou snažím daný tag aj urobiť, tak je tu tento venovaný produktom na pery.

Musím sa priznať, že na rôzne rúže, lesky a podobné veci si veľmi nepotrpím, preto mám len malú zbierku.
Snažím sa kupovať veci, ktoré naozaj využijem a preto nepotrebujem mať zbierku 50 a viac rúžov v rozličných odtieňoch, len aby som ich mala uložené v poličke.
Taktiež neholdujem ani high end značkovým rúžom.
Čiže v skratke vlastním len to, čo naozaj používam a mám rada :)





1. Obľúbený balzam?


Balzamov mám teda viac. 
Veľmi rada mám tieto vajíčka od Oriflame, ktoré určite aj vy poznáte a doma tiež máte.
Konkrétne to cherry zbožňujem hlavne cez zimu :)
Lip balm z H&M ka mám už veľmi dlho a už ho o chvíľu miniem, takže by to chcelo nový :)
No a od Balei mám balzam s vôňou grapefruitu.


2. Najlepší červený rúž?

Možno sa čudujete, prečo tu nie je fotka.
Jednoduché vysvetlenie - červený rúž totižto nevlastním :D
Zatiaľ som nenašla žiaden, ktorý by sa mi páčil natoľko, aby som si ho kúpila a pristal by mi. 
Ak máte nejaký tip, môžete mi ho napísať do komentárov :)



3. Najlepší drahý & lacnejší rúž?

Ako som už spomínala v úvode, high end rúžom vôbec neholdujem a z tých lacnejších bol napríklad ten od Balei :)

4. Najlepšie balenie?

Nemám rada odfláknuté plastové obaly, ktoré sa pri silnejšom zatvorení idú prasknúť.
Alebo sa pootvárajú v kabelke a rúž tam potom narobí neplechu.
Preto volím radšej kvalitnejšie spracované obaly, ktoré sa len tak ľahko neponičia.

5. Ten čo ťa najviac sklamal?


Z tejto rady Kiss Care Love som mala ďalšie dva balzámiky, jeden som už stihla dopotrebovať a jeden som stratila.
Tento som dostala a trochu ma veru sklamal, zanecháva pery zafarbené týmto zvláštnym farebným prevedením.
Niežeby boli celé bielostriebornofialové, ale sú jednoducho také divné, a to ma štve :D 


6. Ceruzka na pery - áno alebo nie?

Ceruzku na pery nevlastním, nakoľko mi nepríde potrebná, ale keby som nejakú prijateľnú našla, dám vám vedieť :)



7. Najlepší lesk?

Osobne ich nevyhľadávam, nemám rada, keď sa mi pri vetre lepia vlasy na pery (určite to poznáte aj vy :D ).
Tento lesk som vyhrala v jednej Giveaway a rada ho používam, ozvláštni celý make up look :)



8. Niečo extra?

Tu by som zaradila dva produkty, ktoré najviac používam a mám ich najradšej.
Je to teda rúž od Essence v odtieni  07 Natural Beauty a Dermacol č. 02 Liebe s úžasnou broskyňovou vôňou. 



Ak sa vám tento Tag páčil, neváhajte a spravte ho aj vy na svojom blogu.

Prajem pekný víkend ! :)

You Might Also Like

3 komentárov

  1. peknyy, ja si tiež nepotrpim na ružoch nejaky sa najde ale použivam skor balzamy a niečo tomu podobne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Rtěnky od Essence miluji :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky :) Na vajíčko od Oriflame a vazelínu nedám dopustiť inak som maniak skôr na rúže :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť