Gift + Nails

utorok, septembra 16, 2014


Tieto nechty som pôvodne plánovala spraviť inak, no času na vymýšľanie bolo málo.
To je tak, keď nechty nestihnem spraviť cez deň ale večer o jedenástej a potom čakám do polnoci, kým ako tak zaschnú.
Použila som jemný nude lak od Miss Sporty a trblietkový lak od NYC. 

Nechty som robila v piatok a v sobotu prišla sestra z Anglicka a priniesla mi okrem iného aj tento darček.
Krásny náramok so srdiečkovým príveskom s kamienkami.
Keď som sa naň pozrela, hneď som zistila, že mi ladí s manikúrou.
Modré, fialové trblietky, slnko odrážajúce glitríky a tie isté farby na náramku.
Tomu vravím náhoda. Alebo nie? ;)







You Might Also Like

21 komentárov

  1. mohla by si mať niekedy aj škaredé nechty nech sa aspon chviľu cítim rovnocenne?? :D krásne ako vždy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne nechtíky :) závidím dĺžku..mne sa vždy už pr takejto polámu :)

    MORE THAN FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Paradne! :) + posledná foto najvydarenejšia ;)
    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne nechty!! :) Fakt super aj keď náhodne, zladené .))
    Fashion Passion by Erika

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty jsou nádherné
    style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné Veri!! A náromok naozaj krássne ladí s nechtaami. Asi máte so sestrou telepatiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Náramok je krásny a manikúra sa k nemu veľmi hodí. :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Couldn't translate to English. Your nail polish is tha bomb. Love it! Pls kindly visit my blog for dandruff, hair odor and cellulite remedies www.makeupcubicle.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť