Hríbová sezóna

utorok, septembra 09, 2014





















You Might Also Like

10 komentárov

  1. ja som kedysi chodievala na hribiky strasne som to mala rada :)

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hríby nepapám bo mi nechutia, zo zdravotných dôvodov by som ich ani papať nemala a ani ich nezbieram bo z toho by sa ľudia otrávili :D Ale mám kamošku a tá ľúbi hríby snáď vo všetkom... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja ich až tak rada nezbieram ale za to jem ich veeeelmi rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky Veru :-), já osobně sbírání hříbků zbožňuji a tento rok se vážně poštěstilo- hříbek kam se člověk podívá :-)).
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nadhera radost sa na fotky pozerat:)) ja som bola raz na hryboch je to dobry pocit sa tam trochu vyventilovat, poprechadzat:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. These pictures are so beautiful.. I mean, they are mushrooms but you captured them to just look amazing!!

    Ash,
    AshleyTamarra.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherné fotky! Aj ja som ako malá zbierala hríby ale teraz už na to nemám čas :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak ja na huby som chodila ako malá, teraz sa bojím medveďov. Inak veľmi rada som ich zbierala, hoci huby vôbec nejem. Mne sa páčia v košíku a nie na tanieri. :-) Krásne fotky!
    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk/2014/09/as-wedding-guest.html

    OdpovedaťOdstrániť