• ○ Black & Orange dots ○ •

streda, októbra 22, 2014


Pekný večer vám želám! 

Tieto nechty som si vytvorila ešte keď bolo krásne počasie a bola som z nich veľmi nadšená.
Kombinácia bielej, čiernej a oranžovej sa osvedčila ako veľmi pekná a taktiež som na ne dostala niekoľko komplimentov.
Nail art s bodkami je jeden z najjednoduchších a mám ešte mnoho nápadov na Dotted nails.






Použité laky

A tieto krásne kvietky mi slúžili ako pozadie :) 


A priplietol sa aj čmeliak :)






Čo na ne vravíte vy, páčia sa vám? :) 



You Might Also Like

14 komentárov

  1. Opravdu moc krásná barevná kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jsou moc pěkné, já osobně bych zvolila jinou barevnou kombinaci, která mě by se hodila lépe, ale jinak nápad skvělý a efektní ;-) bára.kára blog

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásnééé :) nechám se inspirovat... :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéééé ty vypadají úžasně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. juuuj, či si ty ale rozjasnila počasie posledných dní, krásne, Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Rada s apozerám na tvoje nechtíky :) Tieto úplne žiaria... šikovnica

    Ajush

    OdpovedaťOdstrániť