Čo mám nové, ako sa mám ( Moje babie leto)

nedeľa, októbra 12, 2014


Moje najobľúbenejšie zafarbenie oblohy <3













Nákup v Ikei

DMku navštevujem každý týždeň a pošťastí sa mi dostať aj darček :D
Black & White


Ten moment, keď sa teším, že vyskúšam nejaký nový lak od Astoru.
V DM ešte rozmýšľam, či náhodou podobný odtieň nemám doma.
Vravím si že nie, tento je rozdielny.
Prídem domov a zistím 97% nú podobnosť s lakom od Miss Sporty. 
( tušila som, že sa to raz stane, ale nie tak skoro :D ) 
Poteší.. :D 

September som mala hojný vo výhrach v Giveaway, toto je druhá, od Ajvn a už som stihla vyhrať ďalšiu, juchú! :D

A nakoniec úžasný Ed s prekrásnou piesňou <3

You Might Also Like

17 komentárov

  1. Super fotečky, dortík vypadá skvěle :) A máš krásné vlasy :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  2. your pictures are awesome, especially those with sky- you are really artist!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky, ja som mala super víkend dneska bolo v Ba uplne ze extra teplo (a ja to mam tak strasne rada) do ikei sa chystám uz aj ja tak som zvedava co tam zaujimave najdem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam že tak pekne bude aj cez týždeň :)) Ja som tam bola hodinku pred zatváraním plus som lietala z oddelenia do oddelenia a kým som natrafila aspoň na tie voňavé sviečky tak mi to trvalo :D

      Odstrániť
  4. Skvělé fotky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné fotky a pokúpila si si skvelé veci. Taktiež sa už dávnejšie chystám do Ikei, no neviem, kedy sa mi to konečne podarí, keďže to mám dosť ďaleko... :-)
    The city of fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ta podzimní dekorace s dýni a květinami je úžasná :)
    www.beauty-an.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Článok s dekoráciami chystám publikovať cez týždeň :)

      Odstrániť
  7. Krásné fotky - ty zkrátka umíš skvěle fotit:))
    Nákupy v Ikee mám hrozně ráda. Vždycky z ní přijedu s plnou taškou věcí - různých svíček a dalších blbostíček, které si prostě nedokážu odpustit:))

    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ten dort, ty západy, ty kytky, ach! Gratuluju k výhrám:)
    perko101.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť