DIY - vyrob si svoj vlastný zošit

sobota, októbra 25, 2014


Máme tu víkend a ja mám pre vás pripravený po dlhej dobe nejaký DIY článok.
Cez víkend si nájdeme zvyčajne viac času na rôzne tvorivé veci a tak to je aj u mňa.
Keďže mi prišlo zbytočné vyhadzovať peniaze za rôzne zošity z obchodov, poznámkové bloky, zápisníky a podobne, rozhodla som sa, že si vyrobím vlastné.
Materiálu som našla doma dosť a bola by ho škoda nevyužiť.
Hlavná myšlienka bola, aby som využila ozdobné látkové pásky, ktoré som si objednala už dávno z ebay.
Nafotila som aj fotopostup aj keď to nie je nič ťažké a zvládnete to raz dva  :)





Tu môžete vidieť pomôcky, ktoré som použila. 

Najprv som si na veľký výkres vyznačila bodky z hotových náhradných listov do zápisníka a tiež vyznačila okraje, aby bola veľkosť rovnaká.


Dierkovačom som spravila dierky do zápisníka a aj do fólie.

Prevliekla som gumičky ( môžete použiť šnúrky, bavlnky, ...) 
Oblepila som páskou okraje

Ozdobnou páskou som oblepila okraje
A máme hotovo! 
Takto to vyzerá zvnútra :)



Ako sa vám tento článok  a moje vyrobené zošity páčili ?
Máte radšej kupované zošity alebo si skúsite nejaký vyrobiť? Dajte mi vedieť v komentároch :) 


You Might Also Like

12 komentárov

  1. great work!

    ________________
    fashionblogger,styling&makeup
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej, vyzerá naozaj veľmi pekne. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je supeer! Určite to vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. To je pekne http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je to super, podarené! :) mne by sa to tak pekne nevydarilo. O:)
    A ak chceš, môžeš sa prísť pozrieť aj ty ku mne, urobila som si na svojom blogu pár zmien. :)
    www.sophiemedvid.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aj ja som si robila podobné zošity len z recyklovaných (keď mi v starých zošitoch zostali nejaké strany) a na vrch som dala farebný papier :) pekná inšpirácia
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vyzerá to super a tie pásky sú chutnéé !
    Veľmi pekný nápad
    ja som si tento rok kúpila zošity takže nič kreatívne som netvorila ale niekedy by som toto mohla skúsiť :O :))

    OdpovedaťOdstrániť