Gabriella Salvete Glitter Enamel 08 Electric rainbow

sobota, októbra 18, 2014


Zdravím vás pri sobotnom článku!

 S nechtovými článkami som dosť pozadu, keďže ich mám pripravených viac ako času na ich publikovanie.

Snáď vám to nevadí, že ešte neuvidíte jesenné laky ale určite vás o ne neukrátim :)

Tak poďme sa rýchlo pozrieť na toho glitrovaného krásavca od Gabrielly Salvete s číslom 08 Electric Rainbow.

 Najprv som chcela vyskúšať nejaký ten pieskový lak, no tento ma očaril viac, svojim krásnym modro, zeleno, strieborno všakovakým obsahom :D
Ako podklad som  použila nenápadný lak od S- he, ktorý som si uchmatla za polovičnú cenu a tu poslúžil veľmi dobre.
Naniesla som 3 vrstvy, počkala kým zaschnú a potom tiež 3 vrstvy Gabrielly. 

Tieto nechty som mala počas môjho prvého týždňa na výške a vydržali by aj dlhšie ako týždeň. 
Fotky sú fotené už na štvrtý deň nosenia, preto tie trochu presvitajúce špičky .

No a ak nemáte doma vo svojej zbierke nejaký Glitter Enamel, určite to musíte napraviť, pretože tieto laky sú jednoducho skvelé ! :) 









You Might Also Like

9 komentárov

  1. Taky ho mám, jen jsem ho ještě nepoužila. Ale když vidím ty fotky, tak si jdu asi udělat manikůru :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja moc trblietky nepoužívam lebo nemam nervy to dávať dole ale sú krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Bože, ta barva! Ta je krásná :D Ale na nehty bych si ji nedala. Jak to není červená, oranžová či černá, tak mám problém - necítím se :D
    Od GS - Enalem mám taky několik laků a vždycky dost trpím, když si musím nehty odlakovávat :D
    °°Instantní krása°°

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásná barvička, mě bohužel tyhle hrubé laky na nehtech strašně vadí :)

    Welcome!♥Reviews everywhere

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veľmi pekný lak, ja mám bohužiaľ nechty v takom zlom stave ako nikdy, ale tento lak je krásny...len odstrániť to musí byť naozaj boj :D aj na zimu ako stvorený :)

    OdpovedaťOdstrániť