October new in

piatok, októbra 31, 2014


Ahojte! :)

Ani si nepamätám, kedy tu bol naposledy New in článok.
Nejako som si v posledných mesiacoch nenašla na nafotenie všetkých kúpených noviniek čas, no teraz som spravila výnimku.


Ako už vidíte z tohto úvodného obrázku, splnila som si svoje želanie a mám svoj prvý lak od O.P.I :)


Aj ja som sa v Auparku zúčastnila Hriešne dobrých nákupov a z celého dňa som bola nadšená.
Nielenže som dobre nakúpila, pochutnala si na mrazenom jogurte a Bubble tea, ale aj stretla Arvonku
Toto nečakané stretnutie v Prolooku mi hneď zlepšilo náladu, Arvonka bola veľmi milá a sympatická a tiež jej mamina :)

Tak sme s Arvonkou pokecali hlavne o lakoch ale aj o inom ( najviac sa mi páčilo, ako sme sa spolu prehrabávali množstvom lakov a vyberali :D  Arvonka tam mala potom kôpku vybraných lakov a ja som sa z toho množstva O.P.I a Essie lakov stále nevedela rozhodnúť :D ) .

No a nakoniec som si  vybrala tohto krásavca :) 
You pink too much  si ma získal najviac a určite nebude posledným O.P.I lakom v mojej zbierke :) 



 Doma som ho odskúšala s niektorými kombináciami lakov a určite ho uvidíte v nechtovom článku :)

 V H&M som si uchmatla tento malinký lak s čiernymi a striebornými trblietkami. 
 V oboch variantách sa mi veľmi páči .


 Pri nechtoch a lakovaní ešte ostaneme, konečne mi dorazili z ebay vecičky na stamping.
No pri prvom skúšaní som z toho nebola veľmi nadšená, laky na pečiatkovanie veľmi nechceli priľnúť na platničku a už vôbec nie na 'otláčatko'. 
Budem to ešte skúšať a snáď to pôjde lepšie :) 

 Komu by sa nepáčili takéto cute nálepky? A k tomu za 0,99 USD? Brala by som všetky možné variácie

 Z náhrdelníka mám tiež veľkú radosť a veľmi ma baví ho nosiť :) 

 Takéto čižmičky boli na mojom jesennom wishliste od septembra takže som rada že som si ich zaobstarala :)


 Svetríky a tričká  H&M, Jennyfer, Tally Weil
Najkrajší modrý svetrík z Gate a čierne skinny z Tally Weil.


No a nakoniec výhra od Elišky z ktorej mám obrovskú radosť :)
Voňavka, sprcháč a dezodorant majú ú-ž-a-s-n-ú vôňu a mám stále chuť všetko ovoniavať :D
To je ten pocit, keď sa vám niečo úplne trafí do vkusu a ja som z toho nadšená :)
Eliška bola veľmi zlatá a pribalila mi aj vzorky, ktoré tiež využijem takže ešte raz ďakujem <3
A ak nepoznáte jej skvelý blog, určite to napravte :) 


You Might Also Like

19 komentárov

  1. Jaktože také pekné veci si tu ukázala z HMka a Gate ked ja som tam nič takéto nevidela..ja to nechápem:D pečiatky mám, zo začiatku mi to tiež moc nešlo ale potom som zistila že na platničkách je tenká fólia:D a hlavne treba použiť hustý lak:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je to, že tie pekné veci treba niekedy dlho hľadať :D Ďakujem za tip, skúsila som a už to ide lepšie :)

      Odstrániť
  2. love it!


    ____________________________
    fashionblogger, styling & makeup on:
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nahrdelnik vypada dobre
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý nákup, pokúpila si si krásne veci, hlavne modrý svetrík z Gate je nádherný! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekné laky aj ten šedo-čierny sveter :)

    janesworldblog.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Botičky jsou moc pěkné,taky bych se měla konečně porozhlédnout po nějakých zimních :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Following you now!

    I love this glitters!

    <3

    Find me here :


    www.blogvivalavida.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pořídila sis nádherné věci, hned bych všechno brala :)

    REALASH GIVEAWAY ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. trblietavé nadlaky sa vždy hodia! ten opi je hotový klenot:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Jééj, ďakujem za pekné slová o mne :)) A na nechtový príspevok s novým OPI lakom sa už teším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Samé krásne vecičky :) Som veľmi zvedavá hlavne na tú pečiatkovaciu sadu na nechty, dúfam, že bude recenzia :)
    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkné nákupy, ten lak z H&M vypadá úžasně nejspíš si ho taky pořídím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I just LOVE glitter polish! I have Luster and Tutu from urban outfitters def two of my tops favs... it's just tough getting if off :\ anyway lovely post.

    Ash,
    www.AshleyTamarra.com

    OdpovedaťOdstrániť